22 °C Budapest

Arculatváltás 100 millióért!

Pénzcentrum
2008. május 23. 09:30

Becslések szerint százmillió forintba kerül a Budapest Bank arculatváltása. A bank teljes fiókhálózatát érinti a megújulás, megmarad a jól bejáratott név, de a logó új formát ölt. A pénzintézet a belső folyamatokat szeretné szimbolizálni, melynek lényege az egyértelmű ügyfél-kommunikáció és a széles körű szolgáltatások - írja a Napi Gazdaság.

Az ügyfelek az elmúlt időszakban érzékelhették, hogy a bank egyenes kommunikációval, ügyfélbarát szolgáltatásokkal és információkkal segítette a pénzügyi döntéseiket. Az átalakulás a leányvállalatokat is érinti, átalakulnak a tájékoztatók, a nyomtatványok, az internetes felületek és a reklámarculat is.

A reklámanyagokban és az arculati elemekben továbbra is megmarad a GE Money megjelölés, de a húsz év alatt jól megismert Budapest Bank márkanevet nem cserélik le. A közeljövőben televíziós reklámokon keresztül és óriásplakátokon is megismerhetjük a bank új arculatát.

PC BLOGGER & PODCASTER
MNB Intézet  |  2022. október 6. 11:00
Az orosz-ukrán háború átrendezte az energiapiaci erviszonyokat. Fél, hogy a zöld beruházások az alac...
MEDIA1  |  2022. október 6. 10:52
A Google közzétette az idei év eddigi legfontosabb keresési trendjeit, benne számos érdekességgel.
Kiszámoló  |  2022. október 6. 08:40
Sokan szeretnék tudni, hogy melyik ftési mód az olcsóbb, a villany vagy a gáz. Nem segíti a tájékozó...
Bankmonitor  |  2022. október 6. 07:07
Elképeszt számok jelennek meg arról, hogy mennyivel emelkedhetnek a havi rezsiszámlák idén sztl. A c...
Több ezer magyar szülő rontja el így a gyerekét: vigyázz, nehogy elkövesd ezt a hibát

Mi, magyarok nem vagyunk a toppon, ha pénzügyi tudatosságról van szó, pedig fontos lenne, hogy jó példával járjunk gyermekeink előtt is.

Ismét zsebbe kell nyúlnia a magyar szülőknek: súlyos kiadás vár rájuk a következő hónapokban

Az infláció miatt a szülőknek a zsebpénz politikájukat is át kell gondolniuk, hiszen minden drágul, így bizony a zsebpénzt is emelni kellene.

Ők azok, akik a válságból is profitálnak: keveseknek jön be, de nagyot kaszálnak majd

Pistyur Veronika szerint a válságban erős üzleti tervek is születhetnek, hiszen jobban figyelünk, és reagálunk, mint akkor, ha kényelem van.

Rengeteg magyar kedvenc terméke tűnhet el a boltok polcairól: óriási a baj, ennek nem látni a végét

Papírhiány, munkaerőhiány, az adózási rend változása mind hozzájárul ahhoz, hogy egyre nehezebb kiadni könyveket.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. október 6. csütörtök
Brúnó, Renáta
40. hét
Október 6.
A mosoly világnapja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Portfolio Future of Finance 2022
Pénzügyeink 5, 10 vagy 20 év múlva? Új konferencia ad teljes képet.
EZT OLVASTAD MÁR?