Az utóbbi néhány évben a modern bútorok iránti kereslet jelentősen megnőtt a korábbi évekhez képest, amikor évtizedeken keresztül a 18.-19. századi bútorokba volt beleszeretve mindenki. Ma viszont már a láva lámpák is értékesnek számítanak, egyre többen keresnek olyan bútordarabokat, mint a szülői házban is volt.
A kereslet a mai bútorokra folyamatosan nő, bár az antik bútorok eladási statisztikái még mindig szép eredményeket mutatnak. Legtöbben olyan bútorokat keresnek, ami 16 évesen körülvette őket, vagyis ami emlékeztet a gyerekkorukra, vagy azokra a bútorokra, ami a szomszéd apukájáé volt.
A korabeli stílusú bútoroknak valóban van egy sajátos hangulata, de a piac egyre inkább másként működik. Az árak alakulása véletlenszerű, a ritkaság és az eredet egyre kevesebb embert érdekel.
De azért sokan vannak még az antik búrotokhoz hűek, akik képesek galériákat, üzleteket, és számos kereskedést végigjárni, hogy egy szép darabra bukkanjanak. Sőt, számos olyan gyűjtő is van, aki eredeti állapotú bútordarabokat keres, mivel a restaurálás jelentősen csökkenti egy-egy tétel értékét, különösen a limitált számban készítettekét.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








