14 °C Budapest

A Citi-imázs részletei

Pénzcentrum
2007. február 19. 11:59

A Citigroup az egész vállalatot érintő márkaváltozást jelentett be, miszerint az egyes üzletágakat a jól-ismert "Citi" név alatt, a jól felismerhető piros ívvel egyesíti. A döntés alátámasztja a vállalat elkötelezettségét amellett, hogy az ügyfelek világszerte színvonalas kiszolgálása érdekében egy "ív" alá vonja üzletágait.

"Az egyesített márkánk megtestesíti azt az elképzelést, miszerint egy cégként, a Citiként szolgáljuk ki ügyfeleinket." - mondta Charles Prince, elnök-vezérigazgató. "Ez az egyesített márka izgalmas jövőnk zászlóvivője, mint egy jól összekapcsolt, gyorsan reagáló és nyereséges globális vezető vállalat a pénzügyi szolgáltatások terén."

"A Citi már most is egyike a legismertebb és legelismertebb márkáknak a pénzügyi szolgáltatások globális piacán. Az elvégzett átfogó kutatás és elemzés megerősítette, hogy a Citi kiemelkedően hatékony márka számos nyelven, piacon és technológiai platformon. A legtöbb ügyfelünk már most így gondol ránk." - mondta Prince. "Most, az egyesített márkával mutatjuk be elkötelezettségünket aziránt, hogy ügyfeleink számára a lehető legjobb tanácsokat, termékeket és szolgáltatásokat biztosítsuk."

A vállalat emellett bejelentette, hogy a bejegyzett piros esernyőt (melyet 1993-ban a Travelers felvásárlásával szerzett meg) eladja a St. Paul Travelers biztosítónak. Az eladás jelenleg a Hart-Scott-Rodino jóváhagyásától függ és várhatóan márciusban zárul. Az esernyő eladásából származó nettó bevételek fedezik az egységes márka bevezetésének költségeit.

"Kutatásaink azt mutatták, hogy az ügyfelek a piros esernyőt elsősorban a biztosítási szolgáltatásokhoz kötötték, különösen a St. Paul Travelers vállalathoz" - folytatta Prince. "Örülünk, hogy megköthettük ezt a megállapodást."

JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Az idei év második negyedévétől kezdődően az egyes üzletágak a következőképpen használják az ezüst Citi feliratot a piros ívvel: a vállalati és befektetési banki szolgáltatások a Citi-t, a wealth management a Citi Smith Barney, a Citi Investment Research és a Citi Private Bank márkaneveket; míg az alternative investments a Citi Alternative Investments nevet használja majd.

A Citi globális lakossági üzletágai, beleértve a Citibank fiókhálózatot, megtartják a kék Citi feliratot a piros ívvel. Jelenleg nem tervezzük a Banamex márkanév megváltoztatását Mexikóban, illetve a Primerica szintén megtartja márkanevét, azonban új logót használ majd, a piros esernyő nélkül. Ezenkívül, míg a vállalat a Citi márkanév alatt végzi üzleti tevékenységét, a jogi entitás neve változatlanul Citigroup Inc. marad, továbbá a különböző tagvállalataink jogi entitásának nevei is változatlanok maradnak.

BÉT: csökkent a BUX

A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe, a BUX 1131,13 pontos, 1,22 százalékos csökkenéssel 91 925,59 ponton zárt kedden.

PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2025. május 13. 16:10
A Ferencvárosi Önkormányzat pályázatot hirdet a Ferencvárosi Média Nonprofit Kft. ügyvezetői posztjá...
Kiszámoló  |  2025. május 13. 10:54
A tegnapi hozzászólásokból az jött le, hogy rengetegen úgy gondolják, hogy mennyire olcsó az áram Ma...
Holdblog  |  2025. május 13. 07:49
Számos fociklub jut csődközelbe, egyesek konkrétan át is élik, vagy tulajdonosuk jut hasonló sorsra.
KonyhaKontrolling  |  2025. május 13. 07:45
Már rég nem újdonság a buy now, pay later fizetési séma, de most találtam egy terméket, ami több sze...
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. május 13. kedd
Szervác, Imola
20. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum KVÍZ - Teszteld a tudásod!
Naponta friss kvíz kérdések; tudáspróba; tesztek felnőtteknek.
Most nem