A Citigroup az egész vállalatot érintő márkaváltozást jelentett be, miszerint az egyes üzletágakat a jól-ismert "Citi" név alatt, a jól felismerhető piros ívvel egyesíti. A döntés alátámasztja a vállalat elkötelezettségét amellett, hogy az ügyfelek világszerte színvonalas kiszolgálása érdekében egy "ív" alá vonja üzletágait.
"Az egyesített márkánk megtestesíti azt az elképzelést, miszerint egy cégként, a Citiként szolgáljuk ki ügyfeleinket." - mondta Charles Prince, elnök-vezérigazgató. "Ez az egyesített márka izgalmas jövőnk zászlóvivője, mint egy jól összekapcsolt, gyorsan reagáló és nyereséges globális vezető vállalat a pénzügyi szolgáltatások terén."
"A Citi már most is egyike a legismertebb és legelismertebb márkáknak a pénzügyi szolgáltatások globális piacán. Az elvégzett átfogó kutatás és elemzés megerősítette, hogy a Citi kiemelkedően hatékony márka számos nyelven, piacon és technológiai platformon. A legtöbb ügyfelünk már most így gondol ránk." - mondta Prince. "Most, az egyesített márkával mutatjuk be elkötelezettségünket aziránt, hogy ügyfeleink számára a lehető legjobb tanácsokat, termékeket és szolgáltatásokat biztosítsuk."
A vállalat emellett bejelentette, hogy a bejegyzett piros esernyőt (melyet 1993-ban a Travelers felvásárlásával szerzett meg) eladja a St. Paul Travelers biztosítónak. Az eladás jelenleg a Hart-Scott-Rodino jóváhagyásától függ és várhatóan márciusban zárul. Az esernyő eladásából származó nettó bevételek fedezik az egységes márka bevezetésének költségeit.
"Kutatásaink azt mutatták, hogy az ügyfelek a piros esernyőt elsősorban a biztosítási szolgáltatásokhoz kötötték, különösen a St. Paul Travelers vállalathoz" - folytatta Prince. "Örülünk, hogy megköthettük ezt a megállapodást."
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az idei év második negyedévétől kezdődően az egyes üzletágak a következőképpen használják az ezüst Citi feliratot a piros ívvel: a vállalati és befektetési banki szolgáltatások a Citi-t, a wealth management a Citi Smith Barney, a Citi Investment Research és a Citi Private Bank márkaneveket; míg az alternative investments a Citi Alternative Investments nevet használja majd.
A Citi globális lakossági üzletágai, beleértve a Citibank fiókhálózatot, megtartják a kék Citi feliratot a piros ívvel. Jelenleg nem tervezzük a Banamex márkanév megváltoztatását Mexikóban, illetve a Primerica szintén megtartja márkanevét, azonban új logót használ majd, a piros esernyő nélkül. Ezenkívül, míg a vállalat a Citi márkanév alatt végzi üzleti tevékenységét, a jogi entitás neve változatlanul Citigroup Inc. marad, továbbá a különböző tagvállalataink jogi entitásának nevei is változatlanok maradnak.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


