Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Ugrásszerű növekedést tudhat maga mögött az Európai Unióhoz idén januárban csatlakozott Románia és Bulgária a befektetési alapok piacát illetően: míg a román piac 88 százalékos bővülésen esett át, addig a bolgár piac több mint 3,5-szeres ugrált realizált az elmúlt évben - írja a Világgazdaság.
A dinamikus növekedés azonban várhatóan még a következő években is kitart majd, ugyanis mind a konstrukciók számár, mind pedig a befektetési volumen nagyságát nézve komoly lemaradásban van az újonnan csatlakozott két ország az régió többi országához képest.
A 2006.os évet mindössze 88,5 millió leva (45,25 millió euró) befektetési vagyonnal indító befektetésialap-piac az év végét már 305 millió leva feletti egyenleggel zárta, miközben az alapkezelő immár 39 alapot kezelt. A konstrukciók között a vagyon 80 százalékát birtokló vegyes és részvényalapok dominálnak. A piac legnagyobb szereplője a Raiffeisen Asset Management, amely 16 százalékos piaci részesedéssel bír, de szépen növelte kezelt vagyonának volumenét a magyar OTP Alapkezelő és a DSK Bank közösen alapított alapkezelője.
Romániában ezzel szemben 2006 végén - a román alapkezelők szövetségének, az UNOPC adatai szerint - 32 nyílt végű konstrukció létezett, ezek összesített vagyona 633 millió lejt (186,8 millió eurót) tett ki. Ennek közel 70 százaléka a 23 vegyes, illetve részvényalapban található. A piac legnagyobb szereplői a Certinvest, a Pioneer és a BCR Asset Management.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


