Az UNION Biztosító múlt hónapban bevezetett új konstrukciójának a népszerűségét mutatja, hogy az értékesítés első hónapjában 100 millió forintot meghaladó összeget helyeztek el az ügyfelek az UNION-Smaragd befektetési eszközalapjaiba.
Az UNION Biztosító világviszonylatban is újdonságnak számító terméke, az UNION-Smaragd olyan egyszeri díjas életbiztosítás, amely az ügyfél által elérhető hozam maximalizálására törekszik. A biztosító saját pénzével - automatikus kötvénykölcsönnel - kiegészíti, tekintélyes összeggel megnöveli az ügyfél befektetését, így a kölcsönadott összeg is teljes mértékben az ügyfélnek kamatozik nagyon kedvező, 3,5 százalékos kölcsönkamat mellett. Így elmondható, hogy a biztosító pénze az ügyfélnek dolgozik, jelentősen megnöveli megtakarításának hozamát a költségek levonása után is.
A biztosító termékhez kapcsolódó mindhárom befektetési eszközalapjával kimagasló hozamú teljesítményt ért el, ráadásul átláthatóan, rugalmasan kezeli az ügyfél megtakarítását. A befektetési alapokkal ellentétben nem kell eladási és vételi árfolyam közti különbséget fizetni, a banki kamatoknál pedig lényegesen magasabb hozam érhető el. A megtakarítás euróban vagy forintban egyaránt vezethető.
Az egyszeri díjas életbiztosítás különösen kedvező lehet például vállalkozók számára, akik nem rendelkeznek havi fix jövedelemmel, számukra kedvezőbb egy nagyobb összeg elhelyezése befektetés céljából. A felhalmozott pénz ráadásul rugalmasan, kedvező feltételek mellett felvehető akár teljes egészében, akár részösszeg formájában.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








