Lakiteleken idén majdnem véget ért Cseh Rózsa hagyományos adventi díszkivilágítása.
Az elmúlt napok arról szóltak, hogy új világ jön az elektromos autósok számára a nyilvános töltőpontokon, ugyanis a Lidl hamarosan megszünteti az ingyenes töltés lehetőségét. Időközben kiderültek a kWh felvételének árai, és a diszkontlánc itt is egy okosat húzott, írja a Portfolio.
Már csak szeptember 4-ig indítható ingyenes töltés a Lidl e-Charge applikációján keresztül. A határidő lejárta után Magyarországon is elindul a fizetős rendszer, az eddigi e-Charge alkalmazás is megszűnik, helyette az autósok három különböző módon vehetik majd igénybe a szolgáltatást az áruházak nyitvatartási idejében. A töltés ezentúl a Lidl Plus alkalmazásból, a lánc weboldalán keresztül, valamint úgynevezett roaming megoldással lesz elindítható.
Az alkalmazáson keresztül - a töltés típusától függően - 22, illetve 25%-kal olcsóbban lehet tölteni, mint a weboldalon keresztül. A töltési díj a alkalmazással indítva: AC töltőn 149 Ft/kWh, DC töltőn 179 Ft/kWh. A Lidl weboldaláról indítva: AC töltőn 199 Ft/kWh, DC töltőn 229 Ft/kWh.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








