Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Megújult Siófok öt strandja az idei nyári főszezonra, a forrást az uniós pályázaton elnyert 148,4 millió forint mellett 33,8 millió forint saját erő adta - közölte a város önkormányzata.
A város legnépszerűbb szabad és fizetős strandján július közepétől már használhatják a vendégek az új öltözőket és értékmegőrzőket, kerékpárpontokat, napozóágyakat és padokat, UV mérő berendezést, valamint az akadálymentesített vizesblokkokat, öltözőket és vízbe emelő lifteket is. A fejlesztést az uniós Gazdaságfejlesztési és innovációs operatív programban (Ginop), "A természetes fürdőhelyek komplex és élményközpontú fejlesztése" pályázatból valósították meg.
Siófok minden partszakaszán minőségi strand infrastruktúra fejlesztések valósultak meg, szem előtt tartva a strandolni vágyók igényeit, a biztonságos fürdőzés fontosságát és az akadálymentességet. Az Ezüst- illetve Aranyparton, a város két szabad strandján is elérhetővé váltak az új szolgáltatások és eszközök a turisták és lakók számára. Három helyszínen mobilszínpadot is kihelyeztek, a biztonság érdekében pedig egyes helyszínekre mentőmellényeket és vízből mentésre szolgáló katamaránhajót is vásároltak.
A közlemény szerint a város strandjait üzemeltető Balaton Parti Kft. feladata az elkészült infrastruktúra működésének biztosítása és az eszközök hosszú távú hasznosítása. A fejlesztéssel érintett helyszínek a Siófok Ezüstpart szabad strand, a Siófok Újhelyi strand, a Siófok Nagystrand, Siófok Aranypart szabad strand, és a Siófok Sóstói strand.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








