Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Átállt az elektronikus kézbesítési rendszerre szeptemberben a teljes postai hálózat, a fejlesztésnek köszönhetően az ügyfelek nyomon követhetik a könyvelt levelek útját, a kézbesítők digitális eszközön (PDA) adják át a térítvényes és ajánlott leveleket, a nagyobb települések kézbesítői az értesítőket ki is tudják nyomtatni és jövőre jelentősen csökken a hivatalos iratok ügyintézési ideje.
A Magyar Posta közleményében emlékeztetett rá, hogy a november 30-án záruló projekt 2,378 milliárd forint vissza nem térítendő támogatást kapott, amelyet 1,821 milliárd forint saját forrással egészítettek ki.
2020-tól jelentősen gyorsítja a hivatalos iratok ügyintézését, hogy a tértivevényes leveleket, hivatalos iratokat feladó közigazgatási szerv, például a bíróság elektronikusan kapja meg a kézbesítési információkat.
A fejlesztésnek köszönhetően több mint 2000 postán, mintegy 4600 digitális aláírópadon írhatják alá az ügyfelek küldeményük átvételekor - írták, és megjegyezték, hogy a Magyar Posta naponta körülbelül 200 000 levelet kézbesít már digitális eszközök segítségével. Az új rendszernek köszönhetően a Magyar Posta digitális eszközei alkalmasak az e-személyi igazolvány elfogadására is.
Fotó: MTI/Soós Lajos
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








