Immár 2020 óta minden évre jut valami komoly nehézség a gazdaság számára, ami akadályozza az FMCG-piac működését is.
Ha megállapodással lép ki az Egyesült Királyság az Európai Unióból, elhanyagolható lesz a távozás negatív gazdasági hatása. Paul Fox budapesti brit nagykövet szerint számos együttműködés várható Magyarország és az Egyesült Királyság között a jövőben is, az energia- és az autóipari területek mellett a dekarbonizációban.
A mesterséges intelligencia és a környezetbarát mobilitás kutatásaiban is elképzelhető az együttműködés a Brexit után - mondta el a nagykövet a Világgazdaságnak. Magyarország a régióban jellemzőnél aránylag szorosabb kapcsolatokat ápol az Egyesült Királysággal, így ránk valamivel nagyobb hatása lehet a Brexitnek, mint a térség más országaira, ugyanis a kelet-közép-európai régióban hazánk a harmadik legnagyobb exportpartnere az Egyesült Királyságnak. A legfontosabb kereskedelmi partnerek a telekommunikációs eszközök, az elektromos gépek, a gyógyszeripar és a feldolgozóipari termékek piacán tevékenykednek.
A magyarországi turizmus második legfontosabb forrása az Egyesült Királyság, tavaly 417 ezren látogattak hazánkba a szigetországból a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint. A Magyar Turisztikai Ügynökség szerint a brit turisták első számú városnéző kirándulási célpontja Budapest, a Magyarországra látogatók 93 százaléka a fővárosban töltötte az idejét. Ezeknek a turistáknak a túlnyomó többsége idén elmaradhat, így a szolgáltatásexport többlete is számottevően csökkenhet, a válság elsősorban a fővárost érinti.
Duncan Roberts, a British Airways turisztikai ügynökségének kereskedelmi igazgatója szerint a járvány levonulásával ismét népszerű célpont lehet Budapest és jövőre a fővárosba látogató brit turisták vendégéjszakáinak száma elérheti a 2019-es évi 60-70 százalékát, ha a határok nyitva lesznek, és a járványhelyzet is kedvezően alakul.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


