A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
Bő fél évvel az indulás után fontos változáshoz érkezett a Tesco webshopja: ezentúl sávos szállítási díjakat alkalmaznak.
Hamarosan változással találkozhatnak a Tesco online házhoz szállítás vásárlói. Bő fél évvel a márciusi indulás után jönnek a sávos házhoz szállítási díjak, azaz egyes időpontokra a jelenleginél drágábban, egyes időpontokra pedig a jelenleginél olcsóbban szállítanak házhoz.
Eddig mindegy volt mikorra kértük a kiszállítást a webáruházból, a szállítási díj 899 forint volt. Október 21-től azonban különböző árak lesznek a különböző idősávokban - tudta meg a spórolok.blog.hu Őri Gergelytől, a Tesco e-kereskedelmi üzletágvezetőjétől. A szállítási díjak csak attól függnek ezentúl, hogy mikorra kéri a vásárló a kiszállítást, tehát sem a megrendelt áruk mennyiségétől, sem a vásárolt összegtől. A legolcsóbban a hét első három napján délután, vagy hétvégén este lehet majd rendelni. Így például minden kedden délben 800 forint, míg szombat 9-kor 1200 forint, vasárnaponként este 7-kor viszont 600 forint lesz a kiszállítási díj.

A Tesco konkurensei már régóta alkalmazzák a sávos házhoz szállítási díjakat: a GRobynál például a kiszállítás díja Budapestre normál átfutási idővel bruttó 890 és 1090 forint mozog, az expressz kiszállítás díja 1600 forint, 50 ezres megrendelésnél elengedik a díjat. Az alapvetően más szegmensben mozgó, de az online piacon meghatározó szereplő Shopline 599 és 799 forint közötti áron (10 ezer forint feletti megrendelésnél díjmentesen) szállít házhoz.
Március óta nő a Tesco webshopja
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az online vásárlási lehetőséget az idén márciusban először Budapesten indította el a Tesco, nemrég pedig Szegeden is elérhetővé vált ez a szolgáltatás. Termékei közül mintegy 20 ezer szerepel az online listán, de a vállalat célja, hogy növelje a termékválasztékot, két éven belül pedig a nem élelmiszer jellegű termékekkel is bővíteni kívánja a palettát.
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a magyar vásárlóknak tetszik az újítás, amelynek különlegessége, hogy nemcsak a szárazárut rendelhetik meg az ügyfelek, hanem a frissárukat is, hiszen speciális körülmények közt tárolják és szállítják azokat házhoz. Emellett mintegy két hete lehetőség van arra is, hogy a vásárlók az áruházakban vegyék át az előre megadott rendelés alapján összeállított csomagokat. A vásárlások során az látszik, hogy a vevők főként a baba termékeket, a különböző vizeket és az üdítőitalokat rendelik.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








