Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
30 százalékkal bővült az online kiskereskedelem forgalma az első negyedévhez képest. Legnépszerűbbek továbbra is a műszaki, számítástechnikai termékek és a játékok, de ruházati és sport termékekből is sokat vásárolunk a neten.
Az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektorának forgalma április-június időszakban 35 milliárd forint volt, 30 százalékkal haladta meg az első negyedévit - derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatásából. A hat legnagyobb szektor az év első hat hónapjában, együttesen 62 milliárd forint forgalmat bonyolított, ami a várható éves forgalom 41 százaléka.
- a számítástechnika és a játékok és kultúra termékkör részesedése 20%,
- a ruházati, sport és divatkiegészítő termékeké 11,7%,
- a szépség-egészség termékkategóriáé 9,1%,
- az otthon, kert kategória pedig 7,7 százalékkal részesedett.
A jelentés ugyanakkor felhívja a figyelmet, hogy az otthon, kert szegmens webáruházai 69 százalékkal a legnagyobb forgalomnövekedést érték el az előző negyedévhez képest.
De hogyan érik el a vásárlókat?
A kutatás továbbá tájékoztat, hogy a fogyasztói elérést növelő nyolc megoldás közül átlagosan 5-6 félét alkalmaznak az egyes szektorok. A leggyakrabban, a webáruházak 98 százaléka által használt megoldás az ár-összehasonlító oldalakon való jelenlét, illetve a fizetett hirdetés. Mobil és banner hirdetéseket az online kiskereskedők csupán 32 százaléka használt. Azonban a mobilhirdetések az egyik legmagasabb vásárlásszám elérésére képes egységnyi költés mellett.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj
- Így robban be a nyár a tavaszba – mutatjuk a húsvéti hétvége időjárását
- Halálos baleset, ittas vezetés, rendőri ellenőrzés – így vezettek a magyarok 2023-ban
- Fontos frissítés érkezik most a Samsung telefonokra
- Vigyázat, baleset esetén már nemcsak a bírság és a jogosítvány elvesztése fenyeget