Az egyre növekvő fogyasztói bizalom ellenére sokan még mindig vonakodhatnak sajátmárkás termékeket vásárolni.
A szerelmet ugyan nem lehet pénzért megvenni, de egy friss felmérés szerint Valentin-napon a legtöbben (35%) egy romantikus vacsorának örülnének igazán. A top válaszok között voltak még a virágok (30%), a parfüm (16%), az édesség (15%), az ékszer (13%), a karóra (8%) és a fehérnemű (6%).
Az Árukereső.hu legújabb kutatásában a Valentin-napról kérdezte a magyarországi, valamint közép-európai vásárlóit, amiből kiderült, hogy Ámor nyila idén is több embert eltalált, akik inkább a klasszikus Valentin-napi ajándékok közül válogatnának. Ugyan a megkérdezettek több mint fele válaszolta azt, hogy nem ünnepli a Valentin-napot általában, több mint 80%-a mondta, hogy idén azért mégis hódol a szerelem oltárán. A legtöbben (ahogy a régióban is) – majdnem a résztvevők fele – párjaikkal töltik majd ezt a különleges napot. Elenyésző mértékben ugyan, de a háziállatok és barátok is előfordultak válaszként – az egyedüllét mellett. Ugyanilyen arányban oszlik meg az is, hogy kit akarnak megajándékozni február 14-én.
A szerelmet ugyan nem lehet pénzért megvenni, de a legtöbben (35%) egy romantikus vacsorának örülnének igazán. A top válaszok között voltak még a virágok (30%), a parfüm (16%), az édesség (15%), az ékszer (13%), a karóra (8%) és a fehérnemű (6%). Érkeztek válaszok azért betonkeverőgépre, processzorra és tejhabosítóra is, rávilágítva arra, hogy szinte minden termék boldog gazdára lelhet ilyenkor. Érdekes módon arra a kérdésre, hogy mit adnának szívesen másnak, mások a válaszok: a desszert vezet 32%-kal, amit az ékszer követ 19%-kal. A szépségápolási és műszaki cikkek kb. 12%-kal vannak a dobogó harmadik helyén, míg a virág még az 1%-ot sem érte el, a vacsora pedig a 2%-ot is alig.
A régió hasonlóan viszonyul a románc napjához. A csehek, szlovákok, szerbek, szlovének és horvátok sem ünneplik általában a Valentin-napot, a bolgárok és románok azonban igen. Idén viszont mindenhol a többség valamilyen formában kedveskedik majd szíve választottjának – kivéve Horvátországot, ahol csak 50% az, aki biztosan ünnepelne majd.
A régióban a parfümkedvelők lehetnek igazán boldogok, ugyanis több országban is ugyanannyian vágynak ilyen ajándékra, mint ahányan ezzel a termékkel akarnak kedveskedni kiválasztottjuknak. Emellett szinte mindenhol 20-30% között mozog azok aránya, akik virágot vagy édességet kapnának szívesen, míg kb. 40% azoké, akik romantikus vacsorától lennének boldogok.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Itthon a többség, 44% maximum 8 ezer forintot költene ajándékra, a megkérdezettek harmada azonban 16 ezerre emelné a limitet. 14% felelte azt, hogy akár 40 ezret is kiadna, és vannak olyanok – elenyésző mértékben –, akik 80 ezret, vagy annál többet is adnának kedveseikért. Csehországban többen vannak azok, akik egészen 16 ezer forint értékben költenének (25%), míg Szlovákiában még többen (30-30%) maximalizálná költését 16, illetve 40 ezer forintnál. Romániában és Bulgáriában egyenletesebb az eloszlás, de a többség (30%) ott is 40 ezer forintig menne el, míg 13-13% 80 ezer forintnál, vagy annál többet költene a szerelemért. Az Adriai-tengerrel határos országok lakói – horvátok, szerbek és szlovénok – is ezt az utat választják, bár ott kevesebben lépnék túl a 40 ezer forintot.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.