Mai napon megrendezésre került a Mastercard és a GKID sajtóeseménye, ahol bemutatták a Digitális Kereskedelmi Körkép legfrissebb eredményeit.
Június közepéig tart az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampánya, amely a fogyasztói tudatosság erősítése mellett törekszik a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetésére is.
Feldman Zsolt, az AM mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára a kampány sajtótájékoztatóján a közlemény szerint elmondta: a kormány gazdaságvédelmi akcióterve védőhálót nyújt a magyar vállalkozásoknak, hiszen a munkahelymegtartó bértámogatások, vagy a hiteltörlesztési moratórium alapvető segítséget jelentenek számukra.
Külön figyelem irányul a mezőgazdasági termelésre és élelmiszerellátásra, ezért biztosítanak ingyen hitelt a gazdálkodóknak, nyújtanak vissza nem térítendő támogatást 8 milliárd forint értékben az élelmiszeriparnak és 1,8 milliárd forint értékben a tejtermelőknek. A kormány azt várja el a hazai kiskereskedelemtől, hogy a maguk eszközeivel segítsék, ösztönözzék a magyar tej- és tejtermékek fogyasztását - tette hozzá.
Giczi Gergely, az AMC ügyvezető helyettese ismertette, hogy az idei kampányban a fiatalok és a fiatal felnőttek kerülnek fókuszba, ennek megfelelően a kampány az online térben zajlik majd, jelentős közösségi média aktivitással. A közlemény szerint az ENSZ Mezőgazdasági és Élelmezési Világszervezete (FAO) június 1-jét jelölte meg a Tej világnapjának. Idén a Tej Terméktanács, az agrártárca és az AMC támogatásával június 3-4. között szervezi meg rendhagyó Tej világnapi rendezvényét az online térben.
A jatek.tejsziv.hu oldalon és a terméktanács közösségi oldalain játékokkal, tejtermékkel főző sztárszakácsokkal és más közismert személyekkel várják a gyerekeket és felnőtteket. A Tej. Szívvel-lélekkel! - Fogyassz minden nap tejterméket! szlogen alatt futó kommunikációs kampány a rendezvény médiatámogatását követően online megjelenésekkel folytatódik, és véleményvezérek közreműködésével elindul a "tejbajusz" felhívás is - írta az AMC.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Mbappé az utolsó párizsi BL-meccsére készül a PSG mezében
- Kisiklott egy mozdony, jelentős késések egy vasúti vonalon
- Egyre többen vannak, akik a lakcímüktől eltérő helyen szavaznának
- 100 ezer kiló adomány a tét – indul az év eddigi legnagyobb élelmiszergyűjtése
- Átmenetileg lezárták Európa egyik legforgalmasabb tengeri útvonalát
- A szakszervezet szerint 25 milliárdból meg lehetne oldani a felsőoktatási dolgozók béremelését