Egyre népszerűbbek Magyarországon az áruházláncok sajátmárkás termékei. De mekkora kompromisszumot kell kötnie annak, aki ezekre cserélné le márkás kedvenceit, hogy spóroljon?
Az európai lakosok átlagosan 17-35 percet töltenek egy nap vásárlással. Az adatokból kiderül, hogy a magyarok inkább az alsó számhoz vannak közel, átlagosan ugyanis 20 percet vásárolgatunk. A korosztályos bontásból azonban kiderül, hogy a 65 év feletti magyarok igencsak fölfelé húzzák a statisztikát, ők ugyanis átlagosan 22 percet shoppingolnak.
Az európaiak naponta átlagosan 17-35 percet töltenek vásárlással és személyi szolgáltatások igénybevételével - derült ki az Eurostat friss jelentéséből. A legkevesebbet a románok, míg a legtöbbet a német vásárolgatnak, a magyarok pedig az összesített lista 14. helyén végeztek napi átlag 20 perccel.
A környező országok közül (akik a listán szerepelnek) egyébként csak az osztrákok előzik a magyarokat, míg a szerbek és a románok mögöttünk vannak. Az összesített adatok mellett nemek szerint csoportosításban is lekérhetők az adatok, amik szerint a magyarok férfiak átlagosan 18 percet (3. legkevesebb), míg a nők 22 percet töltenek vásárlással egy nap (5. legkevesebb).
Mindezeken felül a statisztikai adatok lehetőséget adnak korcsoport szerinti összehasonlításra is. Ebből kiderül, hogy a magyarok lakosság közül a 45-64 éves korosztály korzózik legtöbbet boltokba, átlagosan 23 percet. Tőlük azonban nem sokkal maradnak le a 65 plusszos nyugdíjasok, akik átlagban 22 percet töltenek vásárlással. Utóbbiak ezzel az eredménnyel egyébként az összes 45 év alatti korosztályt verik.
Hiába azonban, hogy a magyar viszonyokhoz képest az idősek vásárlási ideje kimagaslónak számít a többi korosztályéhoz képest, sehol sincs például a német nyugdíjasokhoz képest, akik listavezetőként átlagosan kétszer annyi időt (44 percet) töltenek shoppingolással, mint magyar kortársaik.
Rengeteg magyar kedvenc termékét változtatják meg: ennyit a legendáról, ezt is megtépte az idő szele
Hamarosan kapható lesz kés nélküli svájci bicska is, a cég ezzel reagál az egyre szigorodó nemzetközi szabályozásokra.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
- Ezzel a 2,1 tonnás kocsival furikázik Budapesten a kínai elnök
- Gyermekvédelmi törvény: a gyónási titok sértetlen marad
- Ukrajnában is lehet a börtön helyett a frontra menni
- 3 forintért juthatnak hozzá a választók adataihoz
- 27 milliós kárt okozott a MÁV-nak egy megrögzött rongáló
- Két hete tűnt el az autista német kisfiú – már terjednek a horrorteóriák