Az elmúlt két év során jelentősen megnőtt a saját márkás termékek népszerűsége, mivel a vásárlók a magasabb megélhetési költségek miatt olcsóbb alternatívák felé fordultak.
Három fogyasztói személyiségtípust azonosított egy új kiskereskedelmi tanulmány. Kiderült, a vásárlók világszerte és minden csatornára vonatkozóan szilárd elképzelésekkel rendelkeznek a házhoz szállítással, az áruvisszaküldéssel és az önkiszolgálással kapcsolatban az e-kereskedelem terén.
Az Oracle közzétette annak a 2017-es nemzetközi felmérésnek az eredményeit, amely több mint 15 000 fogyasztó vásárlási preferenciáit és hozzáállását vizsgálta Európában, Észak- és Latin-Amerikában valamint Ázsiában. A jelentés három fogyasztói magatartást szemléltető személyiségtípust emelt ki. Mindezek mellett olyan lehetőségekre is kitért, amelyek révén a kereskedők megismerhetik a személyes ajánlatok, mobil fizetési rendszerek, automatikus utánrendelés és a virtuális valóság vásárlói élményre gyakorolt hatásait.
A felmérés eredményei szerint a fogyasztók világszerte és minden csatornára vonatkozóan szilárd elképzelésekkel rendelkeznek a házhoz szállítással, az áruvisszaküldéssel és az önkiszolgálással kapcsolatban az e-kereskedelem terén.
Három új vásárlói profil
Míg a digitális innovációk újabb és újabb radikális változásokat hoznak a kiskereskedelemben, a jelentés szerint három globális makrotrend van kialakulóban a fogyasztói magatartások terén. Az egyik ilyen fogyasztótípusba olyan vásárlók tartoznak, akik minden csatornát igénybe vesznek, és kihasználják mind a digitális, mind pedig a fizikai kapcsolati pontok előnyeit. A második kategóriába azok a leleményes vásárlók tartoznak, akik nyitottak az új, innovatív és technológiára alapuló fogyasztói élményekre. A harmadik típusú vásárlók ártudatosan keresik a kedvezményes ajánlatokat, és mindig a legjobb ár-érték arányt részesítik előnyben.
- nyilatkozta Ray Carlin, az Oracle Retail alelnöke és ügyvezető igazgatója.
A nomád sokoldalú vásárló, aki nem ragaszkodik egy adott márkához vagy csatornához, hanem inkább feltérképezi a termékek megismerésével és felkeresésével kapcsolatos lehetőségeket a vásárlás előtt. A felmérés szerint:
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- a fogyasztók 42 százaléka interneten és boltokban egyaránt vásárol minden héten
- a fogyasztók 73 százaléka kiskereskedésbe szeretné visszavinni az interneten vásárolt termékeket
- a fogyasztók 55 százaléka a boltban való böngészés közben is szeretné mobiltelefonnal ellenőrizni a termékkínálatot
A játékos technológiai megoldásokra alapozza vásárlási élményét, illetve olyan márkákat keres, amelyek újragondolt szolgáltatási rendszert nyújtanak. A felmérés szerint:
- a családok 44 százaléka szükségesnek tartja a virtuális értékesítési asszisztensek jelenlétét
- a fogyasztók 35 százaléka örülne, ha drónokkal vagy vezető nélküli autókkal szinte valós időben kapnák kézhez megrendelt termékeiket
- a fogyasztók 43 százaléka rendkívül örülne, ha egyéni tárgyakat tudna három dimenzióban nyomtatni
Az üzletkötő imád alkudozni, és a kedvezményekre vadászik vásárlás közben. A felmérés szerint:
- a fogyasztók 84 százaléka elsődleges vásárlási szempontnak tartja a versenyképes árkonstrukciókat és promóciókat
- a fogyasztók 65 százaléka kiemelkedően fontos vásárlási szempontnak tartja a személyre szabott ajánlatokat és promóciókat
- a fogyasztók 50 százaléka valós idejű online ajánlatokban szeretne részesülni attól függően, hogy éppen mit böngésznek
Elképesztő mennyiségű hamis árut foglaltak le Magyarországon: rosszul járt volna, aki pénzt ad ezért
Cigarettahamisítókra csapott le a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV): másfélmillió szál hamisított cigarettát találtak és foglaltak le Nyíregyházán.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Most hétvégén országos állateledel-gyűjtés: online térkép mutatja az adománypontokat
Május 11-12-én 10 és 16 óra között, harminchat helyszínen, az ország valamennyi INTERSPAR áruházában.
-
Vágás határok nélkül: áttörés a nagyméretű fémszerkezetek precíz vágásában (x)
A Vass Acélcsarnok Kft. legújabb csőlézer vágógépe végre megoldást kínál a nagy átmérőjű csövek, zártszelvények és profilok vágására, vállalatok számára.
- Légi bemutató és kényszerleszállás - izgalmas hétvégéje volt Besenyei Péternek - videók, képek
- Csoportos leépítés: több tucat dolgozót küldtek el az Állami Számvevőszéktől
- Lélektani határt léphetnek most át az árak a benzinkutakon
- Tülekedés a dobogó körül - Így néz ki a labdarúgó NB I záró felvonása
- Újabb botrány van kibontakozóban az olimpia körül
- Vádat emelt Brüsszel a Microsoft ellen