Az egyre növekvő fogyasztói bizalom ellenére sokan még mindig vonakodhatnak sajátmárkás termékeket vásárolni.
A GfK POS Tracking adatai azt mutatják, hogy a legutóbbi 2012-es labdarúgó-Európa-bajnokság idején tapasztaltakkal ellentétben idén hónapról hónapra egyenletesen növekednek a lapostévé-eladások. A piackutató szakemberei júniusra további növekményt valószínűsítenek. A bővüléshez mind a tradicionális, mind pedig az online kereskedők hozzájárultak.
Magyarország részvétele a közelgő labdarúgó-Európa-bajnokságon nem hagyta érintetlenül a hazai lapostévé piacot. Az első öt hónapban mért eladások a tavalyi év azonos időszakához képest csak minimális mértékben növekedtek. Az idén első alkalommal április elején - az első nagy kuponnapokhoz köthetően - ugrott meg az értékesítés, majd ezt követően - az előző, 2012-es EB idejéhez hasonlóan - május első két hetében ismét csúcsra járt.
A legutóbbi EB alkalmával, 2012-ben kicsit későn indult be a piac: akkor márciushoz képest április stagnált, majd májusban egy csapásra 49 százalékkal nőttek a darabszámos eladások. Ezzel szemben 2016-ban már az április hónap is szépen teljesített a márciusi eladásokat 12 százalékkal meghaladva, majd májusban - ezt túlszárnyalva - további 15 százalékot tudott növekedni a mennyiségi értékesítés. Így az eladott darabszámok havi eloszlása egyenletesebben alakult.
A növekedéshez mind a tradicionális, mind az internetes kereskedők hozzájárultak, bár ez utóbbiak jelentősége 2012-höz képest dinamikusan erősödött. Az idei év folytatását latolgatva praktikus a 2012. évi tendenciákból kiindulni: a legutóbbi EB idején a júniusi hónap további növekedést hozott májushoz képest. Várhatóan így lesz ez idén is és tovább folytatódik júniusban a piaci fejlődés, ami összességében hozzájárul ahhoz, hogy bővüljön, illetve megfiatalodjon a lakossági tévékészülék állomány.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- Szörnyűség Ceglédnél, két gyermek súlyosan megsérült
- Nem lesznek ott a négyes döntőben a fradista lányok
- Elhunyt A Gyűrűk ura Théoden királya
- Komoly halálozási többletet hoztak az elmúlt évek Magyarországon
- MI-szóvivőt alkalmaz az ukrán külügyminisztérium
- Káprázatos látványban lehet részük a korán kelőknek