A könyvkereskedelemtől tavaly a teljes univerzális webes kiskereskedelem felé forduló Shopline webáruház 2012 őszétől a könyvkiadás terén is kipróbálja magát. A hazai internetes piac meghatározó szereplője Bookline Könyvek márkanév alatt jelentet meg több nemzetközi és hazai sikerkönyvet - tájékoztatta lapunkat a Shopline.
A kereskedelem után a könyvkiadás terén is kipróbálja magát a hazai online piac meghatározó szereplője, a Shopline. A Shopline-webáruház Nyrt. és jelenlegi stratégiai partnere, a XXI. Század Kiadó közös munkájának eredményeként létrejött kiadói üzletág 2012 októberében indítja útjára első saját kiadványait, a Bookline online kötődéséhez méltóan először e-könyv formában. A kiadói tevékenység kínálatának tekintetében egyaránt számíthatunk majd hazai kortárs regényekre, nemzetközi bestsellerekre vagy akár gasztronómiai ínyencségekre.
A saját kiadású könyvek sorát egy igazi nagyágyú, Mick Jagger világsikert aratott életrajza nyitja, őt követi Bárdos András interjúregénye Kern Andrással, a nagy sikerű Szerdán habcsók című regény szerzője, Papp Diána második könyve, a Bodza Bisztró, valamint a két népszerű újságírónő, Nagy Szilvia és Szabó Anna tényfeltáró riportkönyvének második része.
"Egyrészről szeretnénk kihasználni a könyvkiadásban rejlő üzleti lehetőségeket, másrészről pedig szeretnénk élenjárni a digitális tartalom-előállításban is, ezek alapján döntöttünk úgy, hogy nem elégszünk meg a forgalmazói szereppel, hanem elindítjuk új üzletágunkat, a könyvkiadást"- emelte ki Starcz Ákos, a Shopline-webáruház Nyrt. vezérigazgatója. "A nemzetközi trenddel ellentétben a hazai könyvpiacon sajnos még mindig mostohaszerepben vannak az elektronikus kiadványok, mi szeretnénk ezen érdemben változtatni. Stratégiánk alapján a könyveink többségét először elektronikus formában jelentetjük meg, és minden esetben törekszünk majd rá, hogy a digitális változat tartalmazzon valami exkluzív, csak az e-könyv változatban megjelenő tartalmat is."
A Shopline tervei szerint a kulturális cikkek kereskedelméhez rendelt Bookline márkanév alatt évente 20-25 kötetet jelentet majd meg. A társaság ezekben a kötetekben a vásárlók és a felhasználók által már ismert Bookline eszmeiségét kívánja továbbvinni, a már évek óta megszokott frissességet, megbízható minőséget és sokszínűséget képviselve.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
- Megmenekült a skót kormány, mégsem akkora a harag a Zöldek és a Nemzeti Párt közt
- Közlekedéssel kapcsolatos ígéretet tett a Fidesz főpolgármester-jelöltje
- Magyar Szakszervezeti Szövetség: a munkavállalók öntudatára is szükség volna
- Lengyel, német vélemény: Vlagyimir Putyin esetében nem a diplomácia vezet a békéhez
- A könnygázzal fújták le a törökök legnagyobb május 1-jei megmozdulását
- A Giro helyett a Tour de Hongrie-val kéne beérnie Fetter Eriknek