A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Körbejárhatóvá tette Magyarországot az Országos Kékkör Túraútvonal, amelynek szeptember végén lezárult fejlesztéséről szerdán projektzáró eseményen számoltak be Budapesten.
Az Országos Kékkör egységesíti a három Kéktúra-útvonalat, így egy Európában is egyedülálló, egységes jelzésű, 2550 kilométeres turistaút jött létre, amely teljesen körbejárhatóvá teszi az országot - mondta el Győri Tamás József, a Magyar Természetjáró Szövetség igazgatója a szerdai eseményen.
Kifejtette: a nyolc kisebb fejlesztést egyesítő program összesen 2,7 milliárd forintos uniós támogatásból valósult meg, amelynek keretében egyebek mellett újrafestették a jelzéseket, tízezer információs táblát helyeztek ki, turistaházak, esőbeállók, hidak, kilátók, források, pihenőhelyek épültek és újultak meg, kerékpáros útvonalakat jelöltek ki.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








