Biztonsági okokból az AUCHAN Magyarország Kft. visszahív minden tételt, minden lejárati dátummal a vállalat által forgalmazott termékből.
Tízből négy magyar követni fogja a november közepén induló labdarúgó-világbajnokság mérkőzéseit, még úgy is, hogy a magyar csapat nem képviselteti magát az eseményen – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense felmérése szerint a legtöbb magyar tévén és családi vagy baráti körben nézi majd a meccseket, a résztvevő csapatok közül pedig a német és a spanyol válogatott a legnépszerűbb.
A 18 és 65 év közötti magyarok közel 40 százaléka nyilatkozott úgy egy friss felmérés keretében, hogy nézni fogja a november 20-án induló 2022-es labdarúgó-világbajnokság mérkőzéseit. A Hisense kutatása[1] szerint a szurkolók 12 százaléka valós időben követi majd a Katarban játszódó meccseket, tízből ketten viszont csak az ismétléseket nézik meg, míg ugyanennyian inkább az eredményekre és a sportösszefoglalókra koncentrálnak majd.
Ugyan a magyar válogatott nem jutott ki a katari világbajnokságra, a felmérésben részt vevők többsége drukkol valamelyik európai csapatnak. A legtöbben (több mint 20 százalék) a németeket, míg 17 százalék a spanyolokat támogatja, de a francia, a horvát, az angol, valamint a portugál válogatott is népszerű a magyarok körében.
Otthonról, barátokkal, tévéből
A felmérésből kiderült az is, hogy a magyarok 80 százaléka otthonról szurkol majd a kedvenc csapatának – a legtöbben családdal vagy barátokkal közösen tervezik nézni a meccseket, három százalék szórakozóhelyről vagy bárból, a megkérdezettek egy százaléka pedig a helyszínről, Katarból követi majd az eseményeket. A kutatás arra is rákérdezett, hogy jellemzően milyen készüléken néznek sportot a magyarok. A válaszokból úgy tűnik, hogy még mindig a tévé a legnépszerűbb, ha sporteseményről van szó: a megkérdezettek több mint 80 százaléka néz valamilyen sportot a tévében, míg 7 százalékuk a mobiltelefont, 5 százalék pedig a laptopot preferálja.
FIFA+ app a tévéken
A meccseket a tévéből követő rajongók számára egy újdonság is érkezik a vébé idejére: a Hisense a 2022-es labdarúgó-világbajnokság hivatalos, valamint a FIFA egyik kiemelt támogatójaként idén októbertől elhozta a FIFA+ hivatalos applikációt VIDAA-alapú okostévéire. Az alkalmazáson belül a szurkolók élőben nézhetik a meccsek előtti LIVE SHOW-t, továbbá számos egyéb tartalomhoz – köztük közel 40 ezer archív futballmérkőzéshez, interaktív játékokhoz és futball statisztikákhoz, adatbázishoz – is hozzáférnek a jövőben. Az app bevezetésével a Hisense az első olyan gyártó, amelynek okostévéin működik majd a FIFA+ szolgáltatás.
Hatalmas meteor szelte ketté az eget a magyar vár fölött: elképesztő képen a borzongató égi jelenség
Meteorok és a Nemzetközi Űrállomás is látszik friss képeken, amiket hajnalban lőttek Salgótarján közelében.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
- A NOB-elnök elmagyarázta, mi a gond a busás bónuszokkal
- Ultrabalaton: a férfiaknál és a nőknél is magyar győzelem született
- Tokajban kötelesség jó bort készíteni – Bárdos Sarolta lett idén a Borászok borásza
- Az NVI végzett az ajánlások ellenőrzésével – a nap hírei
- Sorra számolják fel az amerikai egyetemeken emelt tüntetőtáborokat
- Rekordot döntött az FTC a Debrecen ellen