Az emlékév során ingyenesen látható a Filmio kínálatában szereplő valamennyi, csaknem száz klasszikus animáció.
Ahogy már korábban bejelentette a streamingszolgáltató, bevezetnek egy olcsóbb, reklámokat is tartalmazó csomagot. Most kijöttek az ezzel kapcsolatos részletek, és az is, mennyibe fog kerülni a reklámos előfizetés – írja oldalán a Netflix.
Új előfizetői csomagot vezet be a Netflix. A reklámokat is tartalmazó előfizetés összesen 12 országban, köztük az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Kanadában és Ausztráliában indul idén novemberben, Netflix Basic with Ads néven. Lényege, hogy kevesebbe kerül, mint a korábbi legegyszerűbb Netflix-előfizetés, azonban vannak benne reklámok is. Ez a Netflix korábbi állásfoglalásával szembemegy, ugyanis a streamingszolgálatónál alig egy éve még szó sem lehetett volna arról, hogy beengedik a hirdetéseket a platformra.
A csomag díja az Egyesült Királyságban havi 4,99 font, az Egyesült Államokban pedig 6,99 dollár lesz Ez 2415, illetve 3000 forint közötti összeget jelent. Arról nincs hír, hogy nálunk elérhető lesz-e ez az előfizetéstípus, illetve ha igen, akkor mikortól és mennyiért.
Ide utaztatja gyerekeit nyáron a magyar elit: akár 55 millió forintba is kerülhet a nyári szórakozás
A nyári szünidő közeledtével szülők tízezrei keresnek nyári programokat és táborokat a gyerekeiknek.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.