Azahriah szerint nem a siker hajszolásának, hanem a zene iránti szeretetnek és a kísérletezési vágynak kellene az alkotás fő motivációjának lennie.
Mintegy 1,8 milliárd forint szerepel még a Széchenyi Pihenőkártyákon (SZÉP-kártya) a 2013. évi befizetésekből, amelyek felhasználási határideje 2015. május 31-én jár le - derült ki az MTI által megkérdezett kártyakibocsátók tájékoztatásából.
Az OTP SZÉP-kártya birtokosai az 51,5 milliárd forintnyi 2013-as feltöltésből már több mint 50,2 milliárd forintot felhasználtak, és még mindig 1,3 milliárd forint juttatás van a 140 ezer kártyabirtokos plasztiklapján.
Az OTP Bankcsoport hangsúlyozza, hogy bizakodóak a még megmaradt összeg felhasználásában, hiszen az utóbbi hónapokban naponta átlagosan 18 millió forinttal csökkent a lejáró egyenlegek összege, a juttatással 26 000 elfogadóhelyen lehet fizetni.
Az év első négy hónapjában a munkáltatók összesen 26 milliárd forintot utaltak a 810 000 OTP SZÉP-kártyára, a feltöltések összege 2 milliárd forinttal meghaladta a tavalyi év azonos időszakában mért értéket.
A 151 ezer MKB SZÉP-kártya-birtokosból már csak 27 ezernek átlagosan kilencezer forintja vár elköltésre május 31-ig a 2013-ban utalt juttatásokból. Ez az összeg 68 millió forinttal alacsonyabb az egy évvel ezelőtti, időarányos adatokkal összevetve, jelenleg alig 248 millió forint vár felhasználásra, ez az eredeti 9,9 milliárd forintos 2013-as keretnek 2,5 százaléka.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A K&H Szép-kártyákon jelenleg közel 240 millió forint, a május végén lejáró összeg mintegy 4 százaléka vár még elköltésre.
A K&H bank felhívta a figyelmet arra, hogy vannak lehetőségek a számlán lévő összeg későbbi felhasználására oly módon, ha például a nyári szállásfoglalást intézi a 2013-as keretből a tulajdonosa.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








