A Rhodium Group elemzése szerint az Európai Unió számára elengedhetetlen lehet akár 55%-os vámok bevezetése a kínai elektromos járművekre.
A növekedő autóárak és az alkatrészhiány is közrejátszhatnak az autólopások- és feltörések egyre gyakoribbá válásában – írja az Infostart.
Korábban annyira lecsökkent a lopások száma itthon, hogy a gyakorlatban leállt a Nemzetközi Autóvadász Közhasznú Egyesület (NAKE) bejelentőoldala is – nyilatkozta a Vezda László, az egyesület elnöke. Vezda szerint ez a békés időszak véget ért, mostantól egyre több lopással és feltöréssel kell számolnunk. A szervezet Facebook-oldalára is sok ilyen jellegű megkeresés érkezett az utóbbi időben.
A lopások és feltörések mögött az alkatrészhiány áll: az eltulajdonított járműveket is inkább szétszedik, és úgy adják el. A chiphiány miatt kevés új autó van a piacon, ami még jobban motiválhatja a tolvajokat. A szakemberek nagyon borúlátóak, a gépjárművekkel kapcsolatos bűncselekmények gyors felfutását jósolják.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.