Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Magyarországon még soha nem számoltak fel annyi céget egy év alatt, mint 2008-ban - szám szerint 11 504-et. És a folyamatnak még nincs vége, 2009 szintén sötét éve lehet a magyar vállalkozásoknak - írta a Napi Gazdaság az Opten adataira hivatkozva.
Több mint 3400 cég ellen indult felszámolási eljárás 2008 utolsó negyedévében: ennél gyengébb három hónapra még nem volt példa a magyar vállalkozások történetében. Ugyanakkor a tapasztalatok szerint a társaságok által közzétett adatok hat hetes csúszásban vannak a valósághoz képest, vagyis a sötét eredmények egy része csak 2009-ben lát napvilágot a statisztikákban. A dominóeffektus még nem dőlt be, de a kis- és középvállalkozások állandó finanszírozási és likviditási problémái miatt már egy partner nemfizetése is súlyos problémákat okozhat.Az utolsó negyedév a végelszámolások számában is rekordot hozott, ugyanakkor ezek növekedése messze nem olyan számottevő, mint a felszámolások esetében. A bedőlő cégekkel szemben azonban rekordszámú új vállalkozást jegyeztek be, ami csalásra utalhat. Az építőiparban például gyakori eset, hogy egy kifizetetlen számlákat maga után hagyó cég vagyoneszközeit és munkáit átmentik egy új vállalatba.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


