Óriási kihívót kaphat a méregdrága Prime üdítőital: ez lehet a magyar fiatalok új kedvence?

Pénzcentrum2024. április 11. 20:14

A közösségi média influenszerek által létrehozott márkák egyre inkább meghódítják a szupermarketek polcait, az FMCG-szektorban új termékekkel jelentkezve, amelyek változatosságot és innovációt hoznak a fogyasztók számára - jelentette a Grocery Gazette. Így történt ez a Prime üdítő esetében is, mely most már Magyarországon is kapható, főként a gyerekek, kamaszok körében népszerű. A divatok azonban gyorsan változnak: mutatjuk, mi jöhet még a Prime után.

A közösségi média influencerek körében egyre inkább terjed a trend, hogy új márkákat alapítva, valamint meglévő termékeiket bővítve már a szupermarketek polcain is megjelennek. Logan Paul és KSI Prime üdítőitalukkal rövid idő alatt a világ negyedik legkelendőbb sportital márkájává váltak. Az ital eladásai 2023-ban több mint 308 millió fontot tettek ki. De nincsenek egyedül.

Ott van például a The Sidemen csoport gabonapehely márkája, a Best, mely a Tesco áruházakban debütált, Choco Crunch és Caramel Gold ízekben kapható. A Morrisons és a Tesco már korábban is forgalmazta a csoport XIX Vodka termékét az Egyesült Királyságban.

Ella Mills, a Deliciously Ella növényi alapú élelmiszer márkájának alapítója, az Asda és Co-op áruházláncokban is megjelent, ezzel minden nagyobb brit szupermarketláncot lefedve. A márka 2016 óta kínál vegán termékeket, többek között müzlit és müzliszeleteket.

Thomas Straker séf All Things Butter bio brit tejtermékmárkája az Asda és Sainsbury's áruházakban jelent meg. A márka Salted, Garlic & Herb és Chili ízesítésű vajait kínálja.

Jamie Laing Candy Kittens vegán édességmárkája az E4 Made in Chelsea valóságshow-ban debütált, és ma már szinte minden nagy brit szupermarketben megtalálható. A márka 2022-ben teljesen vegán lett. Ezt a márkát akár hazánkban is megtalálhatjuk importáruboltokban, illetve neten rendelve.

JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

 

MrBeast YouTube sztár Feastables csokoládécsokiját az Asda és Spar élelmiszerüzletekben lehet megvásárolni az Egyesült Királyságban. Az új márka gyorsan népszerűvé vált a fogyasztók körében.

Grace Beverley Shreddy fitneszkiegészítő márkája probiotikus étrend-kiegészítő porokat és fehérjeszeleteket kínál. A termékek a Sainsbury's és Superdrug áruházakban érhetők el.

Spencer Matthews CleanCo alkoholmentes szeszesitalmárkát alapított, amely alternatívát kínál az alkoholfogyasztásra. A márka sikeresen biztosított befektetéseket és jelentős forgalomnövekedést ért el - derült ki a lap gyűjtéséből. Ezek az influencerek sikeresen hozták létre saját márkáikat, amelyek ma már jelentős részét képezik az FMCG-szektor kínálatának a brit szupermarketekben.

Címkék:
vásárlás, üdítő, energiaital, márka, termék, média, üdítőital, vegán, közösségi média, brit, influencer, influenszer, influenszerek,