Együtt a MOL és az OTP: újabb piacon tarolhatnak

Pénzcentrum2013. október 16. 11:55

Az ország legnagyobb hálózattal és felhasználóval rendelkező törzsvásárlói programja jöhet létre a Multipont Program kibővítésével - állítja a programot alapító OTP Bank és a Mol.

Komoly hatással lehet a hazai törzsvásárlói kártya-piacra, hogy átalakul az OTP Bank és a MOL által alapított Multipont Program. Amint az a Multipont szerdai sajtótájékoztatóján elhangzott, mintegy ezer elfogadóhelyével októbertől ez lehet a legnagyobb hálózattal rendelkező törzsvásárlói program.

Mint azt a Pénzcentrum.hu kérdésére Piry László, a MOL-csoport kiskereskedelmi ügyvezető igazgatója elmondta, a felhasználók száma jelenleg kevesebb, mint 500 ezer fő, a tervek szerint azonban ez a szám - a növekedés ütemétől függően - a 2 milliót is elérheti/meghaladhatja.

A program legfontosabb változása, hogy míg eddig csak OTP Multipont bankkártyákkal lehetett pontokat gyűjteni, és beváltani, a jövőben megjelennek a partnerek által kibocsátott ingyenes törzsvásárlói kártyák is - mondta el Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese. A növekedést részben az új partnerek (bauMax, Extreme Digital) bekapcsolódásával tervezik elérni.

Az átalakulás fontos eleme, hogy a MOL saját törzsvásárlói programját is a Multipont Programba integrálja. Piry László elmondta: a MOL törzsvásárlói programján eddig összegyűjtött pontok 2013. december 31-ig átvezethetők az új kártyára, és így az új programban is felhasználhatók.

Címkék:
vásárlás, pontgyűjtő, mol törzsvásárlói kártya,