Pénzcentrum • 2013. október 9. 11:15
Bő fél évvel az indulás után fontos változáshoz érkezett a Tesco webshopja: ezentúl sávos szállítási díjakat alkalmaznak.
Hamarosan változással találkozhatnak a Tesco online házhoz szállítás vásárlói. Bő fél évvel a márciusi indulás után jönnek a sávos házhoz szállítási díjak, azaz egyes időpontokra a jelenleginél drágábban, egyes időpontokra pedig a jelenleginél olcsóbban szállítanak házhoz.
Eddig mindegy volt mikorra kértük a kiszállítást a webáruházból, a szállítási díj 899 forint volt. Október 21-től azonban különböző árak lesznek a különböző idősávokban - tudta meg a spórolok.blog.hu Őri Gergelytől, a Tesco e-kereskedelmi üzletágvezetőjétől. A szállítási díjak csak attól függnek ezentúl, hogy mikorra kéri a vásárló a kiszállítást, tehát sem a megrendelt áruk mennyiségétől, sem a vásárolt összegtől. A legolcsóbban a hét első három napján délután, vagy hétvégén este lehet majd rendelni. Így például minden kedden délben 800 forint, míg szombat 9-kor 1200 forint, vasárnaponként este 7-kor viszont 600 forint lesz a kiszállítási díj.
A Tesco konkurensei már régóta alkalmazzák a sávos házhoz szállítási díjakat: a GRobynál például a kiszállítás díja Budapestre normál átfutási idővel bruttó 890 és 1090 forint mozog, az expressz kiszállítás díja 1600 forint, 50 ezres megrendelésnél elengedik a díjat. Az alapvetően más szegmensben mozgó, de az online piacon meghatározó szereplő Shopline 599 és 799 forint közötti áron (10 ezer forint feletti megrendelésnél díjmentesen) szállít házhoz.
Március óta nő a Tesco webshopja
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az online vásárlási lehetőséget az idén márciusban először Budapesten indította el a Tesco, nemrég pedig Szegeden is elérhetővé vált ez a szolgáltatás. Termékei közül mintegy 20 ezer szerepel az online listán, de a vállalat célja, hogy növelje a termékválasztékot, két éven belül pedig a nem élelmiszer jellegű termékekkel is bővíteni kívánja a palettát.
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a magyar vásárlóknak tetszik az újítás, amelynek különlegessége, hogy nemcsak a szárazárut rendelhetik meg az ügyfelek, hanem a frissárukat is, hiszen speciális körülmények közt tárolják és szállítják azokat házhoz. Emellett mintegy két hete lehetőség van arra is, hogy a vásárlók az áruházakban vegyék át az előre megadott rendelés alapján összeállított csomagokat. A vásárlások során az látszik, hogy a vevők főként a baba termékeket, a különböző vizeket és az üdítőitalokat rendelik.