Új ital hódítja meg az országot: átalakulhat a teljes magyar gasztronómia?

Pénzcentrum2023. március 27. 17:33

Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson, melynek támogatásával egyszerre tehetsz szert feledhetetlen ízélményekre, és segíthetsz egy innovatív márka építésének következő szintre emelésében.

A szörp fogalmának felhelyezése a gasztronómia térképére, a szörp jelentésének újraértelmezése a piacon – a Designer Szörp by Gyulai Évi ötlete egy borsodi zsákfaluban, Gömörszőlősön született meg Évi fejében, aki budapesti ügyvezetői életét maga mögött hagyva, vidéki gyökereihez visszatérve elsősorban a természet nagyszerűségéből merít ihletet. Célkitűzése nem más, mint egy olyan, új brand megteremtése, amelyben a szörp egy igényes, kifinomult, izgalmas és modern ital, mely önállóan vagy akár koktélok, teák, különféle hideg és forró italkreációk alapjaként is megállja a helyét. A márka mindezt azzal a gondolattal ötvözi, hogy a természet az, amely képes magából olyan minőségű alapanyagokat kimunkálni, mint semmi más.

Gyulai Évi szörp és ital designer kávézóknak, éttermeknek és magánembereknek is tervez szörpöket. Italai megkomponálásában különös figyelmet fordít arra, hogy az adott személy ízlése, lelkülete, személyisége vagy éppen az adott étterem, italbár atmoszférája, stílusa, vendégköre és kínálata mind-mind visszaköszönjön a szörp megjelenésében és ízvilágában.

Italkülönlegességeivel találkozhatunk például a Budavári Palotanegyedben a Királyi Lovarda rendezvényein, a Főőrség Étterem és Kávéházban. Jelenleg a Babka Deli saját szörpjén dolgozik, de tervezett már fesztiválszörpöt egy egész városnak, itallapot disznóvágás tematikára, esküvőre, családi és céges rendezvényekre, valamint egyedi szörpöket művészeti estek alkotásainak stílusához igazodva, vezető befektetőknek, vagy éppen a Brancsnak.

A designer szörpök exkluzivitását erősíti, hogy olyan egyedi gyümölcs és fűszer ízkombinációk jelennek meg köztük, amelyek eddig nem léteztek a piacon. A Brancson például a Vadszilva és Zöld Kardamom, Birsalma és Csillagánizs, Feketeribizli és Szecsuáni Bors ízekkel indult el a márka. A hagyományos szörpös üveg helyett ezek már prémium gines üvegben vásárolhatók meg, a címkén pedig minden szörp hangulata, összetevői alapján kézzel festett hangulati elemek digitalizált grafikái jelennek meg - így minden címke egyedi, mégis ugyanabban az egységes, felismerhető stílusban prezentálja a brandet.

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el,  havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%,  a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

Címkék:
étterem, gasztronómia, ital, márka, közösségi gazdaság, italok, közösségi finanszírozás, italbolt, brancs, brancs közösség, crowdfunding,