A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
A magyar lakosság ugyanakkora arányban fordul a bankhoz, mint kér kölcsön a környezetétől. A helyzet pedig egészen drámai, hogy a nők anyagilag mennyivel kiszolgáltatottak a férfiakhoz képest.
A hazai lakosságnak mindössze egy kicsivel több mint az ötödének (22 százalékának) van legalább egymillió forint megtakarítás, tőlük mindössze két százalékkal elmaradva a válaszadók 20 százaléka mondta azt: lényegében fogalma sincs, hogy mihez kezdene, ha hirtelen ekkora kiadása támadna - derül ki egy közvélemény-kutatásából, amit az Economx megbízásából készített a Pulzus.
17-17 százalék pedig vagy baráttól, illetve családtagtól kérne kölcsön, vagy a banktól, azaz személyi kölcsönt venne fel.
A kutatás fényében nemek szerinti bontásban világosan megmutatkozik a kijózanító valóság, hogy a nők anyagilag mennyivel kiszolgáltatottabbak a magyar társadalomban: kétszer annyira.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








