Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az elmúlt napokban az OTP Bank ügyfélszolgálatára jelentős számú bejelentés érkezett, arról, hogy ismeretlen elkövetők új módszerrel próbálják megszerezni az ügyfelek megtakarításait.
Telefonon magukat a bank vezető tisztségviselőjének, Bucsek Gábor Csaba ügyvezető igazgatónak kiadó személyek azzal a megalapozatlan indokkal hívják fel az embereket, hogy számlájukat feltörték, vagy arról nagy összegű vásárlást kezdeményeztek. A sokszor hosszúra nyúló beszélgetések során azt kérik, hogy a probléma megoldása érdekében az ügyfelek telepítsenek egy programot az online bankolásra használt készülékükre.
Ez az alkalmazás legtöbbször az AnyDesk. Az elkövetők még arra is figyelnek, hogy a telefonkészülékek a bank ügyfélszolgálatának telefonszámához hasonló számot jelezzenek ki, ennek ellenére minden bank ügyfele érintett lehet, ugyanis az elkövetők nem tudják, hogy ki melyik banknál vezeti a számláját.
- fogalmazott közleményében a bank, majd hozzátették az OTP Bank ismét hangsúlyozza, hogy a bank soha nem kér telefonon az ügyfelektől bankkártya adatokat, illetve az online bankoláshoz szükséges azonosító adatokat sem. Ha ilyen hívást kap valaki, azonnal szakítsa meg a beszélgetést és hívja fel bankja ügyfélszolgálatát, hogy rákérdezzen a vitatott tranzakcióra.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








