Gálvölgyi János, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész ritka őszinteséggel beszélt anyagi helyzetéről.
Egy alaphangon 40 miliós luxusautót is örökölt Andy Vajna özvegye. A Mercedest a néhai producer egyik cége lízingeli: a kocsit nem sokkal Vajna halála után vették meg. Vajna Tímea a hagyatéki eljárás végéig nem kapja meg a kocsit.
Újabb vagyonelemre bukkantak Andy Vajna örökségéből, amelyhez - más javakkal együtt - nem férhet hozzá a hagyatéki eljárás végéig örököse, Vajna Tímea. A januárban elhunyt producer hagyatékához tartozik ugyanis egy Mercedes-Benz S-osztályos luxusautó is, amelyet a néhai Vajna egyik főcége, a vagyonkezeléssel foglalkozó AV Investments Kft. lízingel. A Magyar Országos Közjegyzői Kamara adatai alapján egy 4 ezer köbcentis, 8 hengeres és 469 lóerős motorral szerelt S560-as Mercedesről van szó - írja a 24.hu. A modell alapára extrák nélkül 40 millió forint körül van.
A portál szerint azt nem tudni, hogy az autót jelenleg használja-e valaki, de a közjegyzői kamara nyilvántartása szerint a lízingügyletet idén február 7-én jegyezték be, vagyis bő két héttel Andy Vajna január 20-i halála után. Tehát előfordulhat, hogy az AV Investments Kft. vezetői nem sokkal Vajna halála után szerezték be a nagyértékű luxusautót.
Fogynak Timi tartalékai
Ahogy ehhez a kocsihoz, a többi vagyonelemhez sem férhet hozzá egyelőre a néhai filmmogul özvegye, pedig Timinek elkell a pénz. Nemrég vallott róla, hogy már a bútorokat is el kell adogatnia, hogy biztosítani tudja a megélhetését. Nyaralni is csak bartelezve tudott elmenni, legalábbis azt mondta, hogy a görögországi luxushotelnél kedvezményt kapott, amiért Instagramon reklámozta őket.
Arról már itt a Pénzcentrumon is írtunk, hogy árulja Lamborghinijét; ahogy arról is beszámoltunk, hogy már, hogy egy luxusnyaralóhelyen is csak azért tudott néhány napot eltölteni, mert hatalmas kedvezményeket kapott a szállásra. A friss riportban azt is mondja: "vagy a házban maradok vagy az utcára megyek kb."
- erősítette meg az interjúban Vajna Tímea, aki a közös házuk nagybecsben tartott hangszeréről nyilatkozott így.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Fotó: MTI/Balogh Zoltán
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








