A korábbi évek bérfejlesztéseinek mértékéhez képest jelentős visszaesés történt 2024-ben a Hays Salary Guide 2025-ös kiadványa szerint.
Nem semmi pénzeket vihetnek haza a futballisták az NB I.-ben, az átlagbér nagyjából 5 millió forintra jött ki 2017-ben. Kiderült, hogy a csapatok a bevételek jelentős részét a fizetésekre fordítják.
Elképesztő összegek repkednek a hazai futballbajnokságban: az UEFA éves pénzügyi beszámolójából egyebek mellett kiderült, hogy az NB I.-ben a focisták átlagos havi fizetése 5 millió forint volt 2017-ben. Emellett a dokumentumból, amit a Blikk szemlézett látható, hogy abban az évben a csapatok összes bevétele 89 millió euró (28,3 milliárd forint volt), összességében pedig a 12 csapat 56 millió eurót (17,8 milliárd forintot) fordított a bérekre, ami az összes bevétel 63 százaléka.
Az NB I-ben a klubok bevételének 49 százalékát adják a szponzori és reklámszerződések, míg az UEFA-tól kapott összeg és a televíziós közvetítések díja összesen csak 5 százalékot tesz ki. A maradék 46 százalék negyede az átigazolásokból befolyó összeg. Egy klub 2017-ben átlagban 4,7 millió eurót (1,5 milliárd forint) költött bérekre, amivel a 23. helyen állunk az 55 UEFA-tagország között, Horvátország mögött és Románia előtt.
Két évig gürizne érte az átlagmagyar
Tavaly január-augusztusban a magyar nettó átlagkereset 215 700 forint volt a KSH adatai szerint. Tehát könnyen kiszámolható, hogy 5 millió forintért kicsivel több mint 23 hónapig kell dolgoznia annak, aki az átlag nettó bért keresi.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


