A Pénzcentrum 2024. április 19.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!
Gyermekeink pénzügyi tudatosságra történő nevelése nemcsak szülőként fontos, de egy ország érdeke is egyben. Így nem is csoda, hogy magyar anyák kiemelten fontosnak tartják, hogy a gyermekek tervezetten gyarapítsák pénzügyi ismereteiket, ők otthon is nagy hangsúlyt fektetnek a pénzzel való helyes bánásmód átadására, tízből kilencen maguk is tanítják erre gyermekeiket.
Évente elkészíti Európai Fogyasztói Fizetési Jelentését az Intrum Justitia követeléskezelő cég. A felmérés alapján a nők több mint fele (azon belül is nagyobb arányban a rendszerváltás előtti időszak volt diákjai) látják úgy, hogy hasznukra vált volna, ha a pénzügyi alapismereteket már az iskolapadban el tudják sajátítani. A felmerésben szereplő anyukák több mint háromnegyede támogatja és kifejezetten előremozdító lépésnek tartja, hogy az utóbbi években egyre több pénzügyi ismeretet sajátítanak el a gyerekek a közoktatás keretein belül.
Tíz megkérdezett anyukából kilenc nem alapoz kizárólag az iskolákban átadott tudásra és a kerettantervben foglaltakra, hanem otthon is szívügyeként kezeli gyermeke pénzügyi ismereteinek gazdagítását. Az oktatásnak köszönhetően optimistán látják az édesanyák a jövőt. Csak minden tizedik megkérdezett anyuka gondolja csak úgy, hogy gyermeke rosszabb anyagi helyzetbe süllyed felnőtt korára, mint amiben jelenleg ő maga él.
Minden szülő életében a legfontosabb pillanat, amikor gyermeke végleg elhagyja a szülő házat. A megkérdezett anyukák közel fele tart attól, hogy gyermeke anyagilag nehézségekbe ütközik majd akkor, amikor eljön az ideje az első önálló ingatlan megvásárlásának. Ha el is tudnak költözni a gyermekek a szülői háztól, a megkérdezett anyukák elsöprő többsége (közel 90 százaléka) vélekedik úgy, hogy szükséges lesz gyermekét a továbbiakban is támogatnia anyagilag. Így talán nem is meglepő, hogy a megkérdezett anyukák havi megtakarításainak közel egyötöde a gyermekek későbbi megsegítésére irányul.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml