Az MNB előzetes adatai alapján a magyarok mintegy 12 626,5 milliárd forintot tartanak lekötés nélkül a bankszámlájukon.
Visszaesett tavaly az új Start-számlák száma, aminek a kincstár szerint a mérsékelt marketing volt az oka. A bankoktól is alig tudnak ügyfelet átcsábítani - írja a Világgazdaság.
Tavaly több mint az egyharmadával esett vissza a frissen kötött Start-számlák száma a kincstárnál, ugyanis alig több mint 23 ezer gyereknek nyitottak ilyen konstrukciót a 2014-es 37,2 ezer után. Pedig a 2015-ös adatot még egy technikai tényező is szépíti: márciusban az állam - hivatalból - 3800 állami gondozott kisgyerekről is gondoskodott így. Nélkülük a felére esett volna vissza az új számlák száma.A Magyar Államkincstár szerint azért nem fogyott a babakötvény, mert nem reklámozták.
Start-számlát nyitni pedig elvileg mindenkinek megéri, a számlavezetés ingyenes, a számlán elhelyezett babakötvények kamata pedig vonzó, 3 százalékponttal haladja meg az inflációt, de negatív infláció esetén is minimum 3 százalékos, sőt még 10 százalékos állami támogatás is jár a befizetésekre. Ráadásul nemcsak kisbabáknak, de újabban már bármelyik 2006 előtt születetett gyereknek nyithatnak a szülők Start-számlát, annyi csak a kikötés, hogy legkevesebb három évig kell ezen a számlán tartani a megtakarítást.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








