Egyre többen bankolnak mobilon

Pénzcentrum
2012. november 30. 10:37

Az ügyfelek harmada intéz banki ügyeket telefonján az Egyesült Államokban, ahol a pénzintézetek egyre szélesebb körű ügyintézést és jobb minőségű szolgáltatásokat tesznek elérhetővé a mobilokon keresztül. A legnagyobb gond a sokféle eszköz egységes kezelésében jelentkezik - írja a finextra.com.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A Javelin Strategy & Research kutatása szerint a banki ügyfelek 33%-a használ mobil banki szolgáltatást Amerikában, az elmúlt évben mért 24%-hoz képest ez jelentős növekedés. A 25 legnagyobb pénzintézet körülbelül fele teszi lehetővé a személyek közötti átutalás lehetőségét okostelefonon keresztül, illetve a telefonról vezérelt betétkezelést. Ez az arány több mint kétszerese az előző évben mértnek.

A legfontosabb problémát a kutatás a bankok szolgáltatásainak különböző eszközökön keresztüli elérésében állapította meg, ugyanis az ügyfelek a tavalyi arányhoz képest háromszor többen számoltak be a mobil banki szolgáltatás elérésében fellépő problémákról, összesen 14%-uk jelezte ezt. A Javelin szerint a bankoknak a folyamatosan bővülő mobilpiacon megjelenő eszközökre fejlesztett egységes megoldásokkal, és elérési módokkal kell reagálnia a jelenségre. Az innovatívnak számító bankok kétharmada kínál tabletre, okostelefonra és hagyományos telefonra is alkalmas megoldást.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. október 19. kedd
Nándor
42. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. október 19. 17:06