Gazdagnak lenni mégsem olyan jó, mint azt egyesek gondolnák. A pénzzel csak szaporodik a megoldandó problémák száma is. Legalábbis a 400 leggazdagabb amerikai egyikének példája ezt mutatja - derül ki a Forbes magazin tudósításából.
Blixseth Oregonban teljes szegénységben nőtt fel, majd ügyes értékesítési technikájának köszönhetően hamar milliomossá vált, s létrehozta a Yellowstone Club-ot Montanában. A klub magán golfpálya és üdülőhely, kifejezetten a vagyonosok számára (a tagok között van például Bill Gates is). Eddig úgy tűnt, az ötlet sikeres, hiszen a klub révén vagyonát 1,3 milliárd dollárra taksálják, s így kerülhetett be a leggazdagabb 400 amerikai közé.
Mostanra azonban az üdülőhely egy válási perpatvar kellős közepébe került, a híresztelések szerint pedig a klub likviditási gondokkal küzd, igaz, ezeket az állításokat a másik oldal kategorikusan cáfolja. Mindez azonban a klubtagokat aggodalommal tölti el, akik közül 125-en felfogadtak egy ügyvédet, s levelet küldtek Tim és feleségének, Edrának ügyvédeihez annak érdekében, hogy megoldást találjanak a klub pénzügyi problémájára.
A klubtagokat többek között a negatív médiavisszhang sarkallta a levélírásra, ugyanis Edra Blixseth tájékoztatása szerint az egyes montanai beszállítóknak a klub legalább 13 millió dollárral tartozott, miközben likviditási problémáinak orvoslásához közel 50 millió dollárra volt szüksége.
Ezt a klub egyik vezetőségi tagja tagadja, nyilatkozata szerint minden hitelezőt kifizettek, ráadásul a jövőben egy 54 millió dolláros értékesítés lezárulása várható. Hogy mi az igazság, annak kiderülésére még várni kell, mindenesetre az is beszédes lehet, hogy Edra adta ki a negatív hírekről szóló közleményt, neki pedig az az érdeke, hogy a klub piaci értéke minél alacsonyabb legyen, s minél könnyebben kivásárolhassa belőle férjét...
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








