Az amerikai jelzáloghitel piacon kirobbant válság hatására világszerte rengeteg ember veszíti el munkahelyét, ingatlanát vagy éppen több éves nyugdíj-megtakarítását. A krízist a leggazdagabb Beverly Hills-i sztárok is megélik, a maguk módján...
Egy helyi luxusautó kereskedő beszámolója szerint korábban a rock sztárok, színészek és hollywoodi vezetők 12 havonta vettek egy Bentleyt és egy Rolls-Royce-t, mostanra azonban csak 18 hónap alatt szánják rá magukat két autó megvételére.
A jelek szerint a 100 000 és 1 millió dollár közti értékű autókra még most is bőven akad kereslet a szupergazdag rétegben és valós panaszra az ingatlanosoknak sincs okuk a térségben.
A 3 és 10 millió dollár közti árfekvésű ingatlanok ugyan valamelyest tovább vannak a piacon, mint korábban: a 3 hónapos készletállomány felcsúszott 7-10 havira, ez azonban még mindig kezelhető szint, nem úgy mint a floridai 3 éves készlet.
A sztárok költekezéséből élő kereskedő többsége szerint egyértelmű, hogy a szupergazdag réteg sokkal kevésbé érzi meg a válságot mint az átlagemberek, némi átrendeződésre azonban számítani lehet a pénzszórás szerkezetét illetően. A közeljövőben várhatóan a luxusautókkal szemben előtérbe kerülhet az ingatlanvásárlás vagy éppen a visszavett magánrepülők megszerzése.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








