Együttműködési megállapodást kötött Ausztriában az Erste Bank Austria és az Eduscho Austria GmbH kávétermékeket forgalmazó társaság. Ennek részeként 2008. január 11-től az Erste Bank Austria promóciós megtakarítási számlát kínál évi 4,6 százalékos betéti kamattal, kilenc hónapos időtartamra mintegy 60 Tchibo/Eduscho értékesítési ponton.
Az Erste Bank az együttműködés részeként "Sparefroh" akciós csomagot kínál, amely tartalmaz egy darab Sparefroh-játékot, egy darab Sparefroh-bögrét, két darab, egyenként egy csésze kávéra feljogosító utalványt, valamint az s Kapital megtakarítási számláról szóló tájékoztatót és a számlanyitáshoz szükséges formanyomtatványt. Az s Kapital számla az Erste Bank Austria bármely fiókjában megnyitható, és ráadásként jár mellé a Tchibo/Eduscho termékekre szóló 15 euró értékű ajándékutalvány is. A számla különleges betéti kamatot, évi 4,6 százalékot kínál kilenc hónapon keresztül. Erre az időtartamra jelenleg ez a legmagasabb érvényben lévő kamat Ausztriában.
"A Tchibo/Eduscho és az Erste Bank Austria alapfilozófiája egy ponton megegyezik. Ez pedig nem más, mint az a hit, hogy minden kapcsolat az emberekről szól. Mindkét társaság célja az, hogy jól átlátható termékskálát nyújtson kiemelkedően kedvező feltételekkel és őszinte csomagolással" - húzta alá Harald J. Mayer, a Tchibo/Eduscho elnöke. "Együttműködési projektek segítségével kívánunk új lehetőségeket feltárni és kiaknázni a banki termékek piacán. Az ilyen projektektől elsősorban új ügyfeleket várunk. Ebben pedig ideális partnerre találtunk a Tchibo/Eduscho személyében, hiszen a társaság alacsony árairól és kiváló minőségéről ismert" - jelentette ki Peter Bosek, az Erste Bank Austria lakossági üzletágáért felelős igazgatósági tagja.
A "Sparefroh" akciós csomagot kizárólag a Tchibo/Eduscho kínálja, az s Kapital megtakarítási számla pedig csak az Erste Bank Austria fiókjaiban nyitható. Az Erste Bank Austria szerint ez az együttműködés - amely a maga nemében egyedülálló kezdeményezésnek számít Ausztriában - nem más, mint piacfelmérés, újfajta marketingmódszerek feltérképezésére. A pénzintézet egyelőre arra kíváncsi, hogy az ügyfelek miként fogadják a "Sparefroh" akciós csomagot.
Az Erste Bank Austria elsődleges célja a lakossági ügyfelek számának növelése. A pénzintézet 2010. végére a jelenlegi 21 százalékról 25 százalékra kívánja növelni az ügyfélszám alapján mért piaci részesedését Ausztriában. Ez azt jelenti, hogy a banknak évente húszezer új ügyfelet kell szereznie. Ennek érdekében az Erste Bank új utakra merészkedik: jelenleg is több új projekten dolgoznak a termék-értékesítési együttműködések terén. A Tchibo/Eduschóval létrehozott együttműködés mellett az Erste Bank Austria közös vállalkozást tervez a Vienna Insurance Group biztosítóval. A közös vállalat a Finanzpartner GmbH nevet viseli majd, és fejlett keresztértékesítést biztosít a két társaság között oly módon, hogy jobban kiszolgálja az ügyfelek igényeit.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








