A K&H lekötött betéttel most kiemelkedő, akár 9 százalékos kamatot is elérhetnek azok, akik a Banknál új betétet helyeznek el - legalább 500 ezer, legfeljebb 200 millió forintot a kéthónapos akció alatt, ráadásul egy pekingi 2 személyes olimpiai utat is nyerhetnek.
Azok, akik pénzüket - legalább 500 ezer, legfeljebb 200 millió forintot - most az akciós lekötött betétben helyezik el, nemcsak a 9 százalékos kiemelkedő kamatot élvezhetik, de egyben egy nyereményjátékban is részt vesznek, amelynek fődíja egy 2 személyes pekingi olimpiai út. Utóbbi azé a szerencsés ügyfélé lesz, aki a játékban helyesen tippeli meg a sydneyi olimpiával kapcsolatban feltett kérdést 2008. január 14. és február 14. között, ezenkívül az akciós betétben új pénzt elhelyezők, most ajándék pendrive-ot is kapnak.
Azok számára, akik nem kívánják a K&H Banknál lévő megtakarításaikat új betéttel növelni, szintén elérhető a 9 százalékos kamat. A meglévő ügyfeleknek lehetőségük van a meglévő betétekből minimum 500 000 forint értékben K&H tőke- és hozamvédett befektetési alapot jegyezni, vagy megtakarítási életbiztosítást kötni, és ennek az értéknek megfelelő összeget kiemelkedően magas, 9 százalékos kamattal elhelyezni az akciós lekötött betétben.
A K&H lekötött betétek fix kamatozásúak és futamidejük előre meghatározott: így előre tudható, hogy mikor, mennyi pénzhez jut majd az ügyfél. Folyamatos lekötés esetén a betét automatikusan átfordul a kéthónapos futamidejű K&H lekötött betétbe a fordulónapon érvényes kamattal, így nem kell a lejáratkor az újralekötésről gondoskodni. Bankon belüli számla esetén díjmentesen áthelyezhető az ügyfelek megtakarítása más típusú betétbe. A K&H Bank a tanácsadás során az ügyfelek igényeinek teljes felmérését követően ajánl megtakarítási termékeket, hogy azok okosan döntve a számukra legmegfelelőbbet választhassák. Így ma már sok lakossági ügyfél szemében a K&H a megtakarítások szakértőjeként él, ezt bizonyítja az, hogy a K&H 2007-ben a szakma elismerését kivívva elnyerte "Az év megtakarítási terméke 2007" díjat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








