Köszöntötték a százezredik e-bankos ügyfelet a K&H-nál

Pénzcentrum
2007. november 28. 09:26

Megkötötték a százezredik lakossági e-bankos szerződést a K&H-nál. A 2000-ben indult e-bank szolgáltatás rendkívül népszerű a K&H ügyfelei körében, hiszen a K&H elektronikus számlacsomagja gyors, kényelmes pénzügyi szolgáltatásokat kínál, mindemellett egyedülálló biztonságot jelent és a hagyományos lakossági bankszámlához képest a harmadára csökkenti az ügyintézési költségeket.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

A K&H Bank 2000 novemberében indította e-bank szolgáltatását és 2007 novemberében már a százezres ügyfélszámot is elérte. A Bank ebből az alkalomból tegnap személyesen is köszöntötte és megajándékozta százezredik e-bankos ügyfelét. Az e-bankos ügyfél aktivitás 3 hónapos periódusban vizsgálva a K&H-nál a magyarországi bankpiachoz képest 36%-kal magasabb (ez azt jelenti, hogy a meglévő e-bankos ügyfelek hány százaléka lép be a vizsgált periódusban az e-bankos felületre), és az ügyfelek közel kétszer több tranzakciót indítanak a magyarországi átlaghoz képest. (Forrás: GKI Gazdaságkutató Zrt., Jelentés az internet-gazdaságról - fókuszban a pénzügyi szektor /2007. II. negyedév)

"Ez a magas e-bankos ügyfélszám a K&H Bank tudatos és komoly oktató-tanácsadó munkájának, és ügyfél-automatizálási stratégiájának köszönhető." - mondta el Székely András, a K&H elektronikus csatornák főosztály vezetője. "A K&H e-bankos szolgáltatásának széleskörű funkciói, kedvező árazása, kényelme, gyorsasága és kiemelkedő biztonsága is hozzájárult ahhoz, hogy ilyen sok ügyfél hozhasson mostanra okos döntést."

A K&H e-bank szolgáltatásának biztonságát a magyar bankpiacon egyedülálló módon magas szintű védelem biztosítja A chipkártyás és az SMS-es azonosítás közül választhatják ki az ügyfelek a számukra legmegfelelőbbet. "A K&H e-bank szolgáltatás jelenleg védett az elmúlt időszakban máshol tapasztalt adathalász próbálkozások ellen, így maximálisan védjük ügyfeleink adatainak biztonságát."- tette hozzá Székely András.

A K&H Bank kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfeleik pénzügyeiket a számukra legmegfelelőbb módon intézhessék, így az ügyfelek - megspórolva a fióki sorban állást - akár otthonukból vagy munkahelyükről is elintézhetik banki ügyeiket. A K&H elektronikus számlacsomag választása mindemellett közel 30%-os díjmegtakarítást eredményez a hagyományos számlacsomaghoz képest. A K&H az e-bank szolgáltatások széles körét nyújtja, így a számla információk lekérdezése, átutalások intézése, közüzemi díjak fizetése, betétlekötés, bankkártya igénylés, mobilinfó használat, hitelkártya szolgáltatások, valuta és devizaárfolyamok lekérdezése, mobiltelefon-egyenlegfeltöltés áll az ügyfelek rendelkezésére.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. október 17. vasárnap
Hedvig
41. hét
Október 17.
Missziók Világnapja
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. október 16. 19:20