A Citibank Zrt. ügyfelei mostantól nagyobb biztonsággal használhatják betéti kártyájukat a MasterCard fotóval ellátott dombornyomott Citi betéti kártyának köszönhetően, melyet most vezet be a Citibank. A kártyabirtokos fényképének megjelenítése a dombornyomott betéti kártyán egyedülállóvá teszi ezt a terméket Magyarországon és az Európai Unió országain belül is. A kártya a hat Citibank folyószámla-díjcsomag mindegyikéhez kapcsolódik, és az új ügyfelek mellett a meglévők is igényelhetik.
Batara Sianturi, a Citibank Zrt. elnök-vezérigazgatója, egyben a lakossági üzletág vezetője, elmondta: "Ez az új kártya is abbéli folyamatos törekvésünk eredménye, hogy olyan termékeket hozzunk a magyar piacra, illetve fejlesszünk ki Magyarországon, amelyek növelik ügyfeleink biztonságát és kényelmét, továbbá értékes szolgáltatásokat nyújtanak számukra. Citibank és partnereinkkel közös márkajelzésű hitelkártyáinkon már az 1999-es piacra vezetés óta igény szerint szerepelhet a kártyabirtokos fényképe. Most ennek a lehetőségét biztosítjuk a MasterCard dombornyomott betéti kártyáink esetében is, s ügyfeleink ezáltal nagyobb biztonsággal használhatják kártyájukat a világ 210 országában mintegy 23 millió MasterCard elfogadóhelyen."
A nagyobb biztonságot jelentő új betéti kártya számos értéknövelő szolgáltatás igénybevételét is lehetővé teszi az ügyfelek számára, melyek közül kiemelhető az internetes fizetés, a szállásfoglalás, az autóbérlés és a repülőjegy-vásárlás. A CitiGold ügyfelek arany MasterCard dombornyomott betéti kártyájukkal díjmentesen jutnak hozzá az AIG Europe S. A. magyarországi fióktelepe által nyújtott utazási biztosításhoz, mely biztosítócég a Citibank szerződéses partnere.
A kék Citikártyát az ügyfelek TOP és VIP folyószámla-díjcsomagokban éves díj nélkül vehetik igénybe, egyéb díjcsomagokban a kék kártya éves díja 1200 forint, míg az arany kártyáé 4900 forint.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml