Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Új alapokkal jelent meg a Credit Suisse alapkezelő a hazai piacon, a Credit Suisse SICAV One részalapjainak bevezetésével. A négy új alap között helyet kapott egy kifejezetten az iszlám jognak megfelelő befektetéseket végrehajtó alap is, amely így mellőzi többek között a kamatot szedő nyugati pénzintézeteket, az alkoholgyártókat vagy a pornográfiával kapcsolatba hozható társaságokat is.
A Credit Suisse Equity Al-Buraq, mint ahogyan a neve is mutatja (az alburaq az iszlám pénzügyeket jelenti) az iszlám jognak, azaz a sharíának eleget tevő befektetési politika révén lényegében az etikus, más néven társadalmilag felelős befektetések (SRI) alapok táborát gazdagítja, hiszen az iszlám elvárásainak megfelelően számos olyan területet mellőz, amelyeket a nyugati SRI alapok sem tartanak elfogadhatónak. Természetes módon kivételt képez ez alól az olajszektor, amely a Credit Suisse alap portfóliójában is jelentős részarányt képvisel.
Az alap a DJ Islamic Market World Index teljesítményét igyekszik követni, aminek érdekében jelentős mennyiségben tartja portfóliójában az indexre épülő Easy ETF DJ Islamic nevű tőzsdén kereskedett alapból jegyeit is.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


