Új néven, UniCredit Piaci Optimum Alapként május közepe óta újra jegyezhető a Pioneer Alapkezelő és az UniCredit Bank alapja, a 2004-ben elindított, futamidejének végére 13,03 százalékos évesített hozamot elérő CA Tőkegarantált Alap 2. Az alap régi befektetőinek további 3,5 év kamatadó-mentességet kínál.
A Pioneer Alapkezelő és az UniCredit Bank a CA Tőkegarantált Alap 2 futamidejét "meghosszabbította", az alap új, UniCredit Piaci Optimum Alap néven, de a korábbi befektetési portfólió megtartásával születik újjá. Az Alap befektetési jegyei 2007. május 17. és május 31. között díjmentesen jegyezhetők az UniCredit Bank országos fiókhálózatában. Mivel az UniCredit Piaci Optimum Alap határozott idejű nyíltvégű alappá alakul, természetesen ezt követően is hozzáférhető marad, a befektetési jegyei eladhatók és megvásárolhatók.
Az UniCredit Piaci Optimum Alap kezelői - megtartva az alap elődjének legjobb tulajdonságait - a hazai piacon újszerű befektetési politikával igyekeznek a befektetők számára még jobb hozamot elérni. Az UniCredit Piaci Optimum Alap futamideje alatt, előre meghatározott időpontokban rögzítik az aktuális hozamát, és a megfigyelt hozamok (összesen 42) közül a legmagasabb hozamhoz juthatnak hozzá a befektetők a futamidő végén.
Az UniCredit Piaci Optimum Alap futamideje alatt bármikor vásárolható és visszaváltható, befektetői számára pedig tőkegaranciát is biztosít. A tőkegarancia a 2007. május 31-i árfolyamértékre vonatkozik, ez azt jelenti, hogy aki e dátum előtt fektet az alapba, annak tőkéjére 100%-os garancia van, aki viszont e dátum után, annak a 2007. május 31-i árfolyamértéket garantálja az alap a futamidő végén. Ráadásul azok a korábbi CA Tőkegarantált Alap 2 befektetők, akik a meghosszabbított futamidő végéig az új Alapban tartják a pénzüket, további 3,5 évig mentesülnek a kamatadó alól.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








