Új betéti akciót indított az Erste Bank Hungary Nyrt. 2007. május 15-től azon ügyfelek számára, akik a betét első periódusában aktívan használják új vagy már meglévő hitelkártyájukat. Az Erste Ráadás Betéttel így akár évi 3 százalékos ráadás kamat is elérhető a 3 havi ismétlődő lekötött betéten.
Sztanó Imre, az Erste Bank lakossági üzletágának vezetője elmondta: az Erste Ráadás Betét lekötési időszaka 2007. május 15-től visszavonásig tart, futamideje 3 hónap. Az akcióban lekötött összeg minimum 500 ezer, maximum 50 millió forint lehet, feltétel azonban, hogy a lekötött betét teljes összege bankon kívüli forrásból származzon.
Az Erste Ráadás Betét kamata az első 3 hónapos periódusra évi 7 százalék, amihez évi 3 százalék ráadás kamat járul, ha az ügyfél a betét első periódusának végén rendelkezik hitelkártyával, és azt aktívan használja is. A kamatprémium feltételének teljesüléséhez az ügyfeleknek a lekötés első periódusa alatt 4 alkalommal kell valamilyen tranzakciót végezniük hitelkártyájukkal, (ami lehet készpénz felvét ATM-ből, vásárlás, vagy akár mindkettő) összesen minimum 50 ezer forint értékben. Az ezt követő időszakban a betét a standard lekötött betétek feltételei szerint kamatozik.
Az Erste Bank új betéti termékével az ügyfelek bátran leköthetik megtakarításaikat, hiszen a mindennapi kiadásokra a hitelkártya rendelkezésre áll, miközben a lekötött összeg akár 10 százalékos éves kamattal kamatozik (EBKM: 10,53%).
Az akcióhoz több egyéb kedvezmény is kapcsolódik. Így például az akció alatt igényelt új hitelkártyáknál az igényléshez nincs szükség közüzemi számla benyújtására, továbbá a betétlekötés összegétől függetlenül a bank elengedi az újonnan igényelt hitelkártyák első éves kártyadíját a főkártya és a társkártya esetében egyaránt. Sőt, 2 millió forintot elérő betétlekötés esetén az Erste Bank automatikusan biztosít egy 200 ezer forintos hitelkerettel feltöltött hitelkártyát - fejezte be Sztanó Imre.
Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








