A Napi Gazdaság információi szerint szerdán lesz az a közgyűlés, melyen elhatározzák, hogy az Uniqa és a Tempo Egészségpénztár is beolvad az Axa kasszájába. Az ügylet nyomán létrejövő pénztár egyértelműen és szinte megközelíthetetlenül elhúzva venné át a piacvezető szerepet.
A lap információi szerint az Uniqa és az Axa fúzióját az anyavállalatok közti megállapodás hozta létre, a Tempót azonban már többen is megkörnyékezték. Érdekesség, hogy a Tempo nagyobb, mint az őt felvásárló Axa.
Piaci becslések szerint a Tempo vételára legalább 250 millió forintra tehető.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








