2007. február 27-én kezdte meg a K&H Alapkezelő a K&H fix plusz alapcsalád 3. tagja hozamának a kifizetését. Az alap rendkívül sikeresen, csaknem a lehetséges maximum hozammal: 43,11%-kal zárta futamidejét. A tőke és hozamgarantált termékcsalád 2003-ban indított alapja közel 4 év alatt, (a kamatos kamatszámítás módszerével számolva) évi csaknem 10,27 % profitot hozott, ami nemcsak az inflációt, de a hagyományos megtakarítások eredményeit is messze felülmúlja.
A piacon elsőként elindított tőke és hozamgarantált alapcsalád, a K&H fix plusz első két tagja szépen teljesített, s jól illeszkedik a sorba a harmadik is - mondta dr. Orosz András a K&H Bank ügyvezető igazgatója.
A K&H Alapkezelő, mint a piac egyik legsikeresebb - piaci részesedése alapján második, a garantált szerkezetű alapok között piacvezető - szereplője ügyfelei igényei alapján fejleszti termékeit, és úgy alakítja kínálatát, hogy abban mindenki megtalálhassa az anyagi helyzetének, megtakarítási terveinek és kockázatvállalási kedvének legmegfelelőbbet.
A K&H fix plusz 3 tőke és hozamkifizetéseihez a bankcsoport ügyfelei országszerte 170 bankfiókban juthatnak hozzá.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


