Jelentős költségekkel jár a hazai bankok számára az utóbbi időszakban tapasztalható arculatváltási láz. A pénzintézetek számára a kapcsolódó költségek nem tartoznak a publikus kategóriába, így az is meglepő, hogy az OTP Bank annyit azért elárult, a számla nem éri el a milliárdos nagyságrendet - írja a Világgazdaság.
Az utóbbi másfél év során összesen 5 bank döntött úgy, hogy módosít arculatán, logóján, esetleg nevén is, a változások így összesen több mint 700 bankfiókot érintenek. A trend jelentőségéről sokat elárul, hogy a váltók közül 4 mérlegfőösszeg szerint a hét legnagyobb szereplő közé tartozik.
Emlékezhetünk, hogy 2005 nyarán a K&H kezdte a rebranding-et, amikor felvette az anyabankéhoz hasonló logót és elindította a mesés kampányt. A folyamatból később a Budapest Bank és az MKB Bank sem maradt ki, a HVB pedig látványosan UniCredit-re változtatta nevét.
Az OTP látványos imázs-frissítésének középpontjában a csoport multinacionális jellege és dinamikus bővülése áll, mely környezetben hangsúlyozni kell a legfontosabb értéket, a bizalmat és egységes márkastratégiát kell alkotni.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


