A 3 hónapos Kamatadófaló lekötött betéttel akár évi 10%-os kamat is elérhető. Sőt, a kiemelkedő kamat mellett ügyfeleink az akciós betét után levont kamatadó összegét is elkölthetik vásárlási utalvány formájában.
2006. december elejétől a Raiffeisen Bank kiemelkedő, évi 8,5%-os feltétel nélküli kamatot biztosít az első kamatperiódusra, minden 100.000 Forint feletti, 3 hónapos lekötött betétre.
Évi 1,5%-os kamatprémiummal kiegészített, évi 10%-os kamat érhető el a lekötés első három hónapjára, amennyiben az ügyfél jövedelmét legalább 50.000,-/hó értékben Raiffeisen lakossági bankszámlára utaltatja, valamint számlájáról legalább 2 közüzemi megbízást ad (a feltételeknek 2007. február 15-ig kell teljesülniük).
Ráadásul a Raiffeisen Kamatadófalóval a fenti feltételek teljesülése esetén a bank vásárlási utalvány formájában, maximum 25 000 Ft értékben visszafizeti az akciós betét után levont kamatadó összegét.
További részletek a kondíciós listában!
A 2006-ban folyamatosan biztosított kedvező ajánlatoknak is köszönhetően a bank december elején átlépte a 400 000-es lakossági ügyfélszámot, ami egy év alatt 31,5%-os lakossági ügyfélszám növekedést jelentett.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








