Az euró bevezetésére törekvő tagországok a múlt héten benyújtották aktualizált konvergencia-programjaikat Brüsszelben. A régiós országok egy része a magas GDP növekedéssel akarja megoldani költségvetési problémáit. Megítélésünk szerint, ez némi kockázatot hord magában, a gazdasági növekedést serkető beruházások nagyrészt az uniós pénzek lehívásától függnek.
Az inflációs nyomás a régióban (Magyarországtól eltekintve) az elmúlt időszakban csökkent, a régiós devizák erősödtek az euróvál szemben. Ennek tükrében a jegybankok részéről túlzott monetáris szigorítás már nem várható, így 2007 második felében régiós kötvény-rallyre számíthatunk. Addig az erős régiós valuták euró-konverziója és egyidejűleg külföldi befektetési alapok vétele javasolt. Befektetési stratégiáink az Inside Pénz- és Tőkepiaci Hírlevélben!
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







