Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az euró bevezetésére törekvő tagországok a múlt héten benyújtották aktualizált konvergencia-programjaikat Brüsszelben. A régiós országok egy része a magas GDP növekedéssel akarja megoldani költségvetési problémáit. Megítélésünk szerint, ez némi kockázatot hord magában, a gazdasági növekedést serkető beruházások nagyrészt az uniós pénzek lehívásától függnek.
Az inflációs nyomás a régióban (Magyarországtól eltekintve) az elmúlt időszakban csökkent, a régiós devizák erősödtek az euróvál szemben. Ennek tükrében a jegybankok részéről túlzott monetáris szigorítás már nem várható, így 2007 második felében régiós kötvény-rallyre számíthatunk. Addig az erős régiós valuták euró-konverziója és egyidejűleg külföldi befektetési alapok vétele javasolt. Befektetési stratégiáink az Inside Pénz- és Tőkepiaci Hírlevélben!
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


