A HVB Bank a 2006. június 20-i 0,25 százalékpontos jegybanki kamatemelést meghaladó mértékben, 0,45-0,75 százalékponttal növelte betéti kamatait. További újdonság, hogy kiugróan magas, 8 százalékos kamattal kínálja 2 hónapos lekötött betétjét, ezzel jelenleg a legmagasabb lakossági betéti kamatot kínálva az országban.
A HVB Bank 2006. július 6-án hatályba lépett lakossági betéti kamatemelésének mértéke meghaladja a közelmúltban bejelentett 25 bázispontos jegybanki kamatnövekedést. Az emelkedés a forintban tartott, 250 ezer forintot meghaladó bankbetétek esetén - az 1 hónapos futamidejű betétek kivételével - minden futamidőben és sávban érvényes, mértéke a takarékszámlák esetén 0,25 százalékpont, lekötött betétek esetén pedig 0,45-0,75 százalékpont közötti.
Külön jó hír, hogy a pozitív változás nem csak a pénzüket forintban tartó ügyfeleket érinti. A HVB Bankban az euró és dollár devizanemekben elhelyezett bankbetétek esetén is emelkedtek a kamatok. A két devizanemben, 3, 6 és 12 hónapos lekötés esetén a kamatok emelkedése a legutóbbi időkben meghaladta a 0,60 százalékpontot. Így például a 12 hónapra lekötött dollár betéti kamata 5 százalékra emelkedett.
A HVB Akciós Betétet választó ügyfelek pedig két hónapos, 250 ezer forint feletti betétlekötés esetén már a 8 százalékos akciós kamattal számolhatnak, amely a jelenlegi 6,25 százalékpontos piaci alapkamathoz képest kiemelkedő hozamlehetőséget kínál. A piaci szintet meghaladó kamat mellett a konstrukciót igénybevevő ügyfelek kedvezményes HVB Nonstop Számlacsomagot, valamint az első évben díjmentes elektronikus bankkártyát is igényelhetnek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







