23 °C Budapest

A te bankod elég jó?

Pénzcentrum
2006. június 28. 13:00

A Deloitte banki üzletágának legfrissebb jelentése szerint a világvárosok piacán jellemző, hogy számos bank versenyez ugyanazért az ügyfélkörért. A siker érdekében a bankoknak meg kell különböztetniük magukat egymástól és olyan különleges szolgáltatásokat kell nyújtaniuk, melyekkel felkeltik ügyfeleik érdeklődését.



Egy közvélemény-kutatás során a megkérdezettek több mint fele nyilatkozott úgy, hogy a bankválasztásuk elsődleges oka annak elhelyezkedése, illetve elérhetősége - írja a Világgazdaság.

Ki kell emelni, hogy bár a bankok igyekeznek a költséghatékonyabb csatornák (internet, call center) felé terelni az ügyfeleket, a többség még mindig a bankfiókban szereti intézni pénzügyeit. A megkérdezettek több mint fele továbbra is ugyanazt a bankfiókot, míg az ügyfeleknek csupán 20%-a veszi igénybe veszi igénybe a szolgáltatásokat az interneten és ötödük az ATM-en keresztül.

A válaszadók négyötöde mondta, hogy havonta legalább egyszer felkeresi a bankfiókot, de 43%-uk heti rendszerességgel látogatja a fiókokat.

A jelentés szerint a versenyképes díjak rendkívül fontosak az ügyfelek számára, ezen a téren azonban csupán a megkérdezettek kis hányada elégedett bankjával. A magas szintű szolgáltatások segítenek megállítani az ügyfelek lemorzsolódását és elmélyítik az ügyfélkapcsolatokat, ezért nélkülözhetetlen a kiemelkedő minőség biztosítása a bankok számára.
NAPTÁR
Tovább
2021. május 12. szerda
Pongrác
19. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. május 12. 05:44